:---{D Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Har fått låne en P900, som jeg glede meg grundig til å bruke... Men når jeg prøver å koble telefonen til maskina viser den ikke at den har blitt koblet til! Noen som har hatt samme problemet? Noen smarte tips??? Endret 2. februar 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Hare nå prøvd å koble til min T610, men det går heller ikke... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Har du lasta ned: Norwegian PC Suite release 3.1.1 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Har du lasta ned: Norwegian PC Suite release 3.1.1 Ja, opptil flere ganger... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Et kjent problem med SE-telefoner er korrosjon på kontakten. Prøv å skrape litt på metallet der med en liten kniv, skrutrekker eller liknende. Det har hjulpet i mange tilfeller for min telefon og folk jeg kjenner sine Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Et kjent problem med SE-telefoner er korrosjon på kontakten. Prøv å skrape litt på metallet der med en liten kniv, skrutrekker eller liknende. Det har hjulpet i mange tilfeller for min telefon og folk jeg kjenner sine Men det grønne lysetlyser! Men hvor var det du ville at jeg skulle skrape???? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 På undersiden av telefonen, der kontakten for lading o.l. er. P900 har 8+3 bittesmå kontaktflater der. Det skader uansett ikke å prøve da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 På undersiden av telefonen, der kontakten for lading o.l. er. P900 har 8+3 bittesmå kontaktflater der. Det skader uansett ikke å prøve da Men når det grønne lyset lyser under der.. Da budre den jo være kontaktet? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tja, ikke min iallfall. Kanskje lyset bare indikerer at den har truffet 2-3 av kontaktene eller noe sånt? Hvorfor ikke bare prøve, og se hvordan det går? Tar vel ca.. 10 sek? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Fungerte ikke... Det er ikke noe spesialt man må gjøre.. Dete begynner å gå meg skikkelig på nervene! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Har du noen andre problemer med USB-portene dine, andre ting som ikke blir gjenkjent skikkelig? Har du mulighet for å prøve med samme telefon og dockingstasjon på en annen PC? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Har ikke hatt noen problemer med USB-portene før.. Får se hva jeg får gjort.... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Du kan evt. bruke rådsprit og en q-tips... Husk å ta ut batteriet først Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Du kan evt. bruke rådsprit og en q-tips... Husk å ta ut batteriet først Det hørtes litt skummelt ut... Lenke til kommentar
skibum Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Problemet er vel at du ikke har installert driveren til dockingstasjonen? Det er separat driver til dockingstasjonen og pcsuite mener jeg. Drev og styret med det der en stund selv. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Problemet er vel at du ikke har installert driveren til dockingstasjonen? Det er separat driver til dockingstasjonen og pcsuite mener jeg. Drev og styret med det der en stund selv. Ok hvor får du den drivern fra???? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Den følger iallfall med på en egen CD i esken til P900. Har du den ikke? Har du sett etter på hjemmesidene til SE? Ikke rart det ikke funker om du mangler driveren da EDIT: om driveren: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=glo...ps1_1&pid=10101 direktelink: http://www.sonyericsson.com/downloads/Sync...DSS_Drivers.zip Endret 7. februar 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Sjekk disse tingene: 1. På telefonen er det stilt inn på pc tilkobling og ikke modem 2. Om du har Win 98 fungerer det kanskje ikke. Det gjorde det ikke på min P900 iallefall. Fikk xp. Da var alt ok. Prøv det Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Haddde sett den før, men det funker fortsatt ikke... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Der står det jo "Click back if you have installation media such as a CD-ROM.." osv. Altså, pek til driveren du nettopp har zippet opp et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå