Tommy Joe Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Problemet startet idag, og utarter seg på følgende måte. Allt virker tilsynelatende greit under brenneprosessen, jeg får beskjed av programmet at brenneprosessen har gått bra, før skuffen på DVD-spilleren kommer ut. Men det virker som om det bare er brent på 1/3 platen, og når jeg prøver den i DVD-spilleren (både PC og vanlig spiller) får jeg beskjed om å sette inn en DVD-plate. Det er med andre ord ingen ting på platen. Jeg har en NEC ND-3520A DVD -brenner, og har benyttet Samsung Pleomax DVD-R plater. Jeg vet at disse platene visstnok ikke skal være spesiellt bra, men har benyttet flere av de tidligere uten disse problemene. Programmet jeg benytter når feilen skjer er Magic CD & DVD Burner. Setter pris på svar. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har du prøvd andre programmer? Prøv andre plater (koster ikke allverden å kjøpe en verbatim eller tilsvarende plate i nærmeste butikk). Da finner du ut om det er platene eller program, eller noe helt annet som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå