Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg kommer aldri til å voldta noen. Then my son..you are fucked! Så fint da, så slipper han å voldta noen. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg kommer aldri til å voldta noen. Then my son..you are fucked! Hva er det du prøver å si? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 At om du lar være å voldtar noen så blir du voldtatt selv. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hmm, er det ikke normalt at man er ekstra kåt i puberteten, mens etter den så roer det seg ned litt? Men.. uansett så slipper du å være nervøs for å få stå når det virkelig gjelder da!! mange som har det problemet også. Noen sider som er kjekke for slike spørsmål: www.mot.no www.klara-klok.no Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Jeg kommer aldri til å voldta noen. Flott, da slipper vi at du formerer deg siden du ellers vil være i ustand til å gjøre dette på normal måte. Endret 2. februar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Hmm, er det ikke normalt at man er ekstra kåt i puberteten, Jeg er veldig tidlig utviklet så jeg er nok ferdig med puberterten. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hmm, er det ikke normalt at man er ekstra kåt i puberteten, Jeg er veldig tidlig utviklet så jeg er nok ferdig med puberterten. Ja, hvor lang er den? 30 centimeter? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ehh.. noen her som ikke helt har fått med seg betydningen av ordet "voldta"? Voldta = påtvinge samleie Hvi han ikke på tvinger noen samleie med ham så kommer han til å bli voldtat selv? Her er det noe jeg ikke helt har fått med meg Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Hmm, er det ikke normalt at man er ekstra kåt i puberteten, Jeg er veldig tidlig utviklet så jeg er nok ferdig med puberterten. Ja, hvor lang er den? 30 centimeter? I stiv tilstand så er den nok i hvert fall over 20 cm. Men det er et par år siden jeg målte og da var den 18. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hmm, er det ikke normalt at man er ekstra kåt i puberteten, Jeg er veldig tidlig utviklet så jeg er nok ferdig med puberterten. Så du er 15 år på papiret men egentlig 23? Er vel først da hormonene begynner å gi seg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Voldta er egentlgi bare å ta med vold. Tror ikke det trenger å bety seksuellt. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hmm, er det ikke normalt at man er ekstra kåt i puberteten, Jeg er veldig tidlig utviklet så jeg er nok ferdig med puberterten. Ja, hvor lang er den? 30 centimeter? I stiv tilstand så er den nok i hvert fall over 20 cm. Men det er et par år siden jeg målte og da var den 18. Min er 12 cm Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hmm, er det ikke normalt at man er ekstra kåt i puberteten, Jeg er veldig tidlig utviklet så jeg er nok ferdig med puberterten. Du er litt av ei hormonbombe du, geez. www.klara-klok.no fortsatt... Snakk med noen kyndige særiøst... tror ikke du er så spesiell som du tror. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 I stiv tilstand så er den nok i hvert fall over 20 cm. Men det er et par år siden jeg målte og da var den 18. Stemmer. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Hmm, er det ikke normalt at man er ekstra kåt i puberteten, Jeg er veldig tidlig utviklet så jeg er nok ferdig med puberterten. Ja, hvor lang er den? 30 centimeter? I stiv tilstand så er den nok i hvert fall over 20 cm. Men det er et par år siden jeg målte og da var den 18. Min er 12 cm Når jeg tenker meg om så er vel egentlig ikke pikk størrelse noe vi trenger å diskutere her. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 I stiv tilstand så er den nok i hvert fall over 20 cm. Men det er et par år siden jeg målte og da var den 18. Stemmer. Seriøst den er det Men uansett er det ingen her som vet hva man kan gjøre? Jeg tør ikke ta dette opp med psykiateren. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vi krever bilder i Recent Pic Posts. Nice navn, når man uttaler det. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 I stiv tilstand så er den nok i hvert fall over 20 cm. Men det er et par år siden jeg målte og da var den 18. Jah, jeg vet. Jeg har sett den. Husker du natten vår, Atomet? Hvor koselig vi hadde det? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Hva med å kastreres? kronerulling? plzplz? edit: forresten mitt forslag i forrige tråd Endret 2. februar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg