d_stenvig Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har masse sportsmatriale på DV kassetter som jeg ikke har planer om å redigere, vil bare ha disse over på DVD. Jeg har DVD brenner. Hvilket program gjør dette enklest mulig? (helst bare direkte brenning til DVD, uten å mellomlagre på PC). Har Pinnacle 9, men denne laget .mpg fil, og når jeg dro denne i Nero "DVD Video", så ble resultatet ikke spillbart. Det ble liksom en filmfil på en DVD plate, og ikke en direkte dvd film. Anbefaling til et program/metode som er enklest mulig?.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 du kan jo importere i feks premiere...velge brenne til dvd eller .m2v (tror jeg det var) Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Np var det ikke Premiere, men Pinnacle 9 vedkommende hadde, da, og det er vel ikke noen vits i å kjøpe et redigeringsprogram i titusenkronersklassen når man ikke engang har tenkt å redigere opptakene. Her er et mer fornuftig forslag- jeg siterer fra dinside.no: Verdens antagelig enkleste DVD-brenneprogram - Qvideo. Det brenner fra DV-kamera rett på DVD+R/RW. Du bare kobler til DV-kameraet, velger stasjonsbokstav som brenneren har fått, f.eks. D: setter i gang avspilling på kameraet og trykker på REC-knappen. Så er det bare å trykke Stop når du er ferdig. Nyeste versjon, Qvideo2, kan lastes ned nederst på denne siden: http://www.benq-eu.com/ServiceAndSupport/d...cfm?product=671 Endret 2. februar 2005 av Rocambole2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå