hifiman Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg sitter her og lurer på om jeg skal velge Bedriftspakke Ekspress over natten på komplett.no , når dem skal sende varene mine.. Noen som har prøvd dette ? Jeg er forresten privatperson Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har ingen erfaring, men med Bedriftspakke Ekspress får du pakken dagen etter at komplett har sendt den. Pakken kan kun sendes av bedrifter, derav "bedriftspakke", så om du er privatperson har ingenting å si. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Gode erfaringer med det... Du får pakken på morgen dagen etter at du har bestilt den... Posten kommer med den på døren din! Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dyrt men kjapt. Er som og ha en 100Mbit linje i norge . Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg sitter her og lurer på om jeg skal velge Bedriftspakke Ekspress over natten på komplett.no , når dem skal sende varene mine.. Noen som har prøvd dette ? Jeg er forresten privatperson Det har jeg prøvd, flere ganger særlig like før jul. Pakken må betales i forkant med VISA eller mastercard. Oppga leveringsadressen til jobben, og fikk pakken levert dagen etter bestilling. Kjempefornøyd, men koster litt ekstra. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vel På jobb handler vi fra en databutikk som leverer varene på dagen. Bestiller om morgenen, og varene står på bordet mitt noen timer etterpå. Slikt er moro hehe. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vel På jobb handler vi fra en databutikk som leverer varene på dagen. Bestiller om morgenen, og varene står på bordet mitt noen timer etterpå. Slikt er moro hehe. det er nesten et must det som bedrift. Jeg vet om flere bedrifter her i bergen som bruker lokale leverandører siden de som regel kan levere på et par timer, gjerne mindre ved ekstremtilfeller (budbil), selv om de lokale butikkene ofte er noe dyrere enn nettbutikker.. Man betaler litt ekstra for ordentli service.. Lenke til kommentar
Manhatten Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Pakken kan kun sendes av bedrifter, derav "bedriftspakke", så om du er privatperson har ingenting å si. Dette er feil. Bedriftspakke ekspress kan alle sende. Som privatperson er dette din eneste mulighet for å sende bedriftspakke med Posten. Vanlige bedriftspakker må en ha en avtale med Posten for å sende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå