Kennet_H Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som vet hvor du får kjøpt Lock Bumping keys som er ferdig slipt og klare til bruk? Lenke til kommentar
Snakehead Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 For vanlige 4-pins hengelåser funker hårnåler fint (du veit sånne små svarte eller blanke som dama di legger fra seg overalt....). Del den i to ved å bøye og gnikke, lag en torquewrench (den du roterer sylinderen med) av den ene delen og rett den andre ut så du får en fin dirk. Det kan være litt knølete ettersom du må holde dirken på høykant med mindre det er en stor lås, men det funker (selv om det kan ta litt tid....). Det viktigste er 1: å forstå hvordan låsen fungerer 2: holde fokus på tuppen av dirken og 3: ikke bruke for mye makt med torquen. Små, elegante bevegelser. Lykke til Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Dirkesett inni et visa kort! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg har et mindre sett av det i svart skinnholder nevnt tidligere i tråden samt padlock cufflings jeg kjøpte etter å ha lest i denne tråden et par år siden. Si fra når noen har greid en abus lås Det første jeg gjorde med settet mitt var å gå ut til fatterns tilhengeren som har en slik ABUS lås. På første forsøk med dirkesett tok det meg 3.5 sekunder å åpne den. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ABUS låser av denne typen med fire eller fem pinner har heller aldri vært et problem med mindre de er svært irret. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har noen klart en trioving lås ennå? Vi har hjemme en lås med denne typen nøkkel som jeg regner med er en trioving. Den er nok omtrent tredve år gammel så jeg vet ikke om den er representabel, men etter omtrent en halv time første dagen jeg fikk settet fikk jeg den opp, og den er veldig irret. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg bestilte en jack dirkekniv for 1-3 uker siden, og jeg klarer og dirke opp hengelåsen på bordet mitt her, men det tar meg 10-30 min og dirke opp, hvorfor er det så mange som klarer det på 10sec-5 min? Har jeg feil dirkesett ? Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Jeg bestilte en jack dirkekniv for 1-3 uker siden, og jeg klarer og dirke opp hengelåsen på bordet mitt her, men det tar meg 10-30 min og dirke opp, hvorfor er det så mange som klarer det på 10sec-5 min? Har jeg feil dirkesett ? neida det handler om teknikk selv jeg har dirket i 3 år nå så da tar det bare 15-30 sec må mesteparten av låsene Edit: jeg har et dirkesett med 25 dirker i hohoo Endret 31. mai 2008 av SKRULLIS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har tenkt og begynne med dirking jeg og. Hvor bør jeg kjøpe ifra, hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Har tenkt og begynne med dirking jeg og. Hvor bør jeg kjøpe ifra, hva anbefaler dere? jeg kan anbefale deg/dere noe, pm me. Endret 25. juni 2009 av SKRULLIS Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 www.teknikkbutikken.com Kjøpte ett sett der for en stund siden, funker som bare når du først lærer deg taktikkene men det kan ta en stund =p Glhf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Oki, men hvilket sett? Hvor mange deler? Vil hovedsaklig ha så jeg kan åpne hengeskapslåser(de små, abus etc.) og dør lås. Bare så dere ikke vekker mistanke: Dette blir som hobby bruk, ikke til å låse opp andre sine dører. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det går fint å lage dirker selv også, funker ofte like bra som å kjøpe. Det eneste jeg ikke klarer enda er skikkelige dørlåser.. Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Oki, men hvilket sett? Hvor mange deler? Vil hovedsaklig ha så jeg kan åpne hengeskapslåser(de små, abus etc.) og dør lås. Bare så dere ikke vekker mistanke: Dette blir som hobby bruk, ikke til å låse opp andre sine dører. ikke kjøp på teknikkbutikken det er dyrt der"! søk på google.com etter lockpicks Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei! Fant en genial guide til dirking på HowStuffWorks og fikk lyst til å prøve litt selv. Det jeg lurer på er: 1) Er det lovlig å ha/oppbevare/bære dirkesett i Norge uten å av en eller annen grunn trenge det (yrke osv.) 2) Er det lovlig å omsette og kjøpe dirkesett i Norge uten at kjøperen har noen spesiell grunn for å kjøpe det? 3) Hvor i Norge får man i såfall kjøpt det, og hvis ikke i Norge, hvor da? - så man kunne kjøpe det på nettet, men det virka litt tvilsomt for meg + det at jeg må kjøpe gjennom mamma Jepp fullt lovlig. Dirken er en bra side man kan kjøpe dirkesett på en kompis av meg har handlet der å det er bra kvalitet. eller så skrev jeg dirkesett i google og første 3 sidene linket meg rett til dirkesett.. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Yess dette har jeg lett lenge etter Noen som har en video elns fra youtube kordan det gjøres ?? Og kor kan jeg kjøpe dirke sett ?? Lenke til kommentar
rur33 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei! Fant en genial guide til dirking på HowStuffWorks og fikk lyst til å prøve litt selv. Det jeg lurer på er: 1) Er det lovlig å ha/oppbevare/bære dirkesett i Norge uten å av en eller annen grunn trenge det (yrke osv.) 2) Er det lovlig å omsette og kjøpe dirkesett i Norge uten at kjøperen har noen spesiell grunn for å kjøpe det? 3) Hvor i Norge får man i såfall kjøpt det, og hvis ikke i Norge, hvor da? - så man kunne kjøpe det på nettet, men det virka litt tvilsomt for meg + det at jeg må kjøpe gjennom mamma www.jelly.no har noen brae tilbud, kjøpte netop ein dirkepistol. funka bra den:-D nå har jeg bestilt klom sette i 31 deler. gleder meg til det kommerXD Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Morsom tråd, vil bare anbefale verdens beste utenlandske shop DealExtreme.com. Vet ikke hvordan prisene er i forhold til de andre shoppene men de er som regel meget billig. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 sier bare til dere som ønsker dirker; www.Dealextreme.com www.southord.com Lenke til kommentar
SpaceJim Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Bestilte meg et sett med dirker på torsdagen som var, og hantelappen kom i dag! Gleder meg til å hente den i morgen Bestilte fra Lockpickshop.com Lenke til kommentar
SpaceJim Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det er bare en ting å si om det settet: helt perfekt! Settet er utrolig godt å bruke, og motstanden er minimal! Har brukt settet i 2 dager og nå tar det meg 5sekunder å få opp en L4 hengelås med rake! http://www.lockpickshop.com/C1510.html anbefalles på det varmeste! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Noen som har klart en trioving-lås og har en guide eller lignende på det? så vidt jeg vet er det 4 pinner. Så langt han jeg klart 2 pinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå