Konnis Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Å, betyr det at jeg da bare betaler 26$ for dirken og 10$ for frakten? Totalt 36$ = 207 kroner? Lenke til kommentar
0lav Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Jepp, var slik til meg hvertfall. Er litt usikker på den fraktprisen, men du vil få opp fraktpris før du er ferdig med bestillingen. Etter bestillingen tok det ca. 1 uke før jeg fikk det i postkassen, på pakken hadde de da satt ned prisen til 14$ slik at den ikke skulle bli stoppet i tollen, og derfor også slippe å betale moms. EDIT: Har du ikke stor peiling på dirking fra før så anbefaler jeg også en treningslås som lar deg se inne i den, som jeg nemte i første post. Tror det kan være greit å ha for å lære seg å føle etter pin'ene. Jeg etterbestile en slik hvertfall. Og en ting til: Hvis du skriver LP101 på kupong kode elns på bestillingen (du vil se en plass å skrive inn koden når du velger betalingsmåte) så får du ca 10% i rabatt. Endret 17. juli 2007 av 0lav Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 på pakken hadde de da satt ned prisen til 14$ slik at den ikke skulle bli stoppet i tollen, og derfor også slippe å betale moms.9090967[/snapback] 25$ er uansett under tollgrensen. Takk for rabattkoden forresten. *bestille* Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Og en ting til: Hvis du skriver LP101 på kupong kode elns på bestillingen (du vil se en plass å skrive inn koden når du velger betalingsmåte) så får du ca 10% i rabatt. 9090967[/snapback] QUE?! Hvorfor det? Hva godt kan vel 5 tegn gjøre? Lenke til kommentar
0lav Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det er nettstedet www.lockpicking101.com/ som har en avtale med lockpickshop om at alle deres brukere får rabatt ved å skrive inn denne rabatt koden.. Men du -trenger- ikke å være medlem hos lockpicking101.com da. Lenke til kommentar
Nattreven Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 du klarer aaaaldri å dirke en trioving-lås. Se på en Trioving-nøkkel da.. Nøkkelen har variasjoner i bredde, høyde og lengde. De er rett og slett geniale og utrolig innbruddssikre. Lenke til kommentar
0lav Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hehe jepp. Er klar over det, har en trioving-lås selv, men har ikke sjangs. Men dirke/innbruddssikre er den langt ifra. Har sett filmer av folk som har dirket trioving-låset, og andre låser som er langt mer dirke og innbruddssikre en det trioving er. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har noen klart en trioving lås ennå? Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Si fra når noen har greid en abus lås Lenke til kommentar
???????? Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Kan kjøpe det i norge også, fra www.teknikkbutikken.com Endret 3. september 2007 av ???????? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det lovlig å kjøpe slike ting i Norge og oppbevare dette? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvorfor skulle det ikke være det? Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 høres fett ut detta. fikk lyst til å lage meg en dirk men man kan jo ikke dirke seg inn hvor som helst? Håper noen får lyst til å begynne med dirking etter å ha lest dette.. 9087322[/snapback] det var en som sa dette, men driver man med dirking sånn at man samles venner, og dirker opp dører, eller hva? dirke opp døra til klasserommet, eller dirke seg gjennom hengelåser? hva er det man dirker hvis man "driver med dirking" Lenke til kommentar
tatcHe Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 hvor blir det av bildene? Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Om det er dører osv dere vil åpne, hvorfor ikke bare bruke en bump key? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hmm, fulgte lenken lain, og fant denne videoen. Denne var faktisk ganske interessant: Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 går det ann å dirke opp alle låser? sånn som den jeg har på døra til huset mitt? hvordan vet man hvilken dirk man skal bruke på hvilken lås? det er jo så mange forskjellige typer Lenke til kommentar
partykim Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 du får kjøpt dirkingsett i norge på nette: http://www.teknikkbutikken.com/ Lenke til kommentar
Daewi Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvor skal man egentlig putte tension wrench i hengelåsen? Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvor skal man egentlig putte tension wrench i hengelåsen? I "bunn" i nøkkelsporet, det er tension wrenchen som skal vri sylinderen rundt. Trenger ikke vri hardt, og pass på å vri riktig vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå