Gå til innhold

billig og bra grafikkort?

ChaosKing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chaosking, bruk Cpu-Z til å finne ut hvilket kort du har (Eller finn det på en annen måte innen på spesifikasjoner for maskina di) Det er nemlig veldig stor forskjell på 9500 og 9700 med mindre du har softmoddet 9500 til 9700 :yes:

Har du et 9700 (nonpro eller pro) ville jeg vel selv absolutt ikke punga ut 1500,- for noe 9800pro kort da det er liten ytelsesøkelse.

Gå for GeForce 6600GT hvis du skal oppgradere! :thumbup:

EDIT: Du kan jo eventuelt klokke livskiten ut av ditt nåværende skjermkort først og se om du får noen økelse av det! Har du 9500 så bruk omega-drivere til å softmodde det ti let 9700 ogse om du ikke blir noenlunde fornøyd! :thumbup:

Endret av Cilveran
Lenke til kommentar
Nei..Nei..Nei..9600 er dårligere enn 9500

:!: nei!

trenger ikke komentere den saken noe mer :roll:

Jo, et 9600pro er dårligere enn 9500pro. Men et 9600xt er bedre enn 9500Pro.

Sett utifra syntetiske benchmark.

image002.gif

Ikke hvis man tar med "modding" egenskapen til flere av de..De er ganske gjevne 9500 Pro og 9600XT..Uansett ville jeg ikke anbefalt å kjøpe 9600XT når han kunne bruke 1500 spenn :p

Lenke til kommentar
Ikke hvis man tar med "modding" egenskapen til flere av de..De er ganske gjevne 9500 Pro og 9600XT..Uansett ville jeg ikke anbefalt å kjøpe 9600XT når han kunne bruke 1500 spenn :p

My point.

Det som er lurt er å enten kjøpe et kort ala 6600GT eller beholde det han har en lite stund til.

Å kjøpe et 9600Pro/XT er bortkastet penger.

Lenke til kommentar

My point.

Det som er lurt er å enten kjøpe et kort ala 6600GT eller beholde det han har en lite stund til.

Å kjøpe et 9600Pro/XT er bortkastet penger.

Jupp..Det er helt sant..Oppgraderte til 6600GT fra mitt 9600XT..Skal si det var forskjell gitt..Og det var ikke lite heller for å si det mildt.. :thumbs:

Lenke til kommentar
Chaosking, bruk Cpu-Z til å finne ut hvilket kort du har (Eller finn det på en annen måte innen på spesifikasjoner for maskina di) Det er nemlig veldig stor forskjell på 9500 og 9700 med mindre du har softmoddet 9500 til 9700 :yes:

EDIT: Du kan jo eventuelt klokke livskiten ut av ditt nåværende skjermkort først og se om du får noen økelse av det! Har du 9500 så bruk omega-drivere til å softmodde det ti let 9700 ogse om du ikke blir noenlunde fornøyd! :thumbup:

Ehm.. Hva er Cpu-Z? :blush:

Kan forresten ikke mer om dette enn å sette inn kortet :roll: Så klokking holder jeg meg unna

Lenke til kommentar

OK, glem det jeg sa om cpu-z. Jeg dobbeltsjekka akkurat på min egen maskin og det programmet forteller meg alt om maskina utenom hvilket skjermkort jeg har :blush:

For å gjøre det enkelt ChaosKing, bare gå for et GeForce 6600GT kort! :thumbup: Du får ikke bedre til prisen og det er verdt den ekstra hundrelappen eller så :yes:

Bruk den første linken som noen kom med til et XFX 6600GT kort og klikk kjøp ;)

Lenke til kommentar

Kjøpe nytt skjermkort til 1500 når du har 9500 eller 9700 er bortkasta pengar. 9500 kan softmoddast til 9700 og klokkast til 9800. 9700 kan bli flashet til 9700Pro og om du er heldig, klokka høgare.

Enten kjøp eit kort som øker ytelsen betraktelig eller la være :yes:

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...