sycho Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei! Lurte på om standardvifta til Sapphire Radeon X800XL er bra ? Noen som vet det? den ser ganske simpel ut : Bilde Noen som har dette skjermkortet? Er det bra? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ja, det er et bra kort som gir mye for pengene... Lenke til kommentar
sycho Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Men åssen er vifta? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Men åssen er vifta? Tipper den funker bra men kan virke litt spinkel om du klokker, så en ATI silencer vil nok være tingen. Lenke til kommentar
sycho Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Hva vil være den beste klokkeVIFTA? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hva vil være den beste klokkeVIFTA? Det vil være ATI-silencer det, eller vannkjøling Lenke til kommentar
ADT Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Personlig synes jeg at ATi silencer er ganske oppskrytt, men det meste slår jo det beinraglet som var slengt på det kortet der da... Lenke til kommentar
sycho Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Det jeg mente og At den vifta var litt pinglete Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ifølge en omtale av Powercolor sitt X800XL kort, så bråker vifta deres ille, fordi de har en egen løsning, og ikke standard designet til ATi. Dermed benytter de seg ikke av dynamisk justering av viftehastigheten, og kortet støyet irriterende mye når den snurret på maks i vanlig desktop bruk. Når jeg ser på dette Sapphire kortet, så ser det også ut til at de har laget sin egen løsning, og det kan være litt skummelt med tanke på støynivå hvis de heller ikke bruker dynamisk justering.... Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Dette er kanskje noe for de som ikke liker støy? http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12854 Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Eneste problemet med sistnevnt er at det ikke er å oppdrive i Norge, men man kan sikkert bestille fra evt Danmark, Frankrike eller England, muligens andre land Er selv på jakt etter ett Gigabyte pci express x16 kort med Heatpipe Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har Sapphire x800xl kortet selv jeg, tror da ikke vifta er no pinglete , har da klokka det opp en del uten problemer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå