geesan1 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) :!: endelig skal jeg få hjemme pc gjennom jobben,har mast i lang tid.Men det blir dell ,trenger hjelp skal ha en pc til spill.??prøve å holde meg under 20000kr. Endret 2. februar 2005 av geesan1 Lenke til kommentar
geesan1 Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 hmm dell har ikke amd det er en - i min bok ,,har bare mini tower --. ser ut som de tar seg godt betalt for dvd brenner og annent ekstra utstyr. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Mitt råd: Kjøp det som er billig hos dell og pass på at det kan forbedres (spesielt med tanke på cpu, ram, hk og gpu. Da finner du deg nok en veldig billig pc som du kan sette inn noe som er bedre i... men hvis det er sånn hjemmepc får du vel en veldig god pris på det? Lenke til kommentar
horebore Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 trikset hos dell er å strippe de pc-konfigurasjonene deres og kjøpe "ekstrautstyr" som dvd-brenner o.l. fra en vanlig webshop. Lenke til kommentar
geesan1 Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 ok da blir det en dimension 8400 med Intel® Pentium® 4 Prosessor 550 med HT teknologi (3.4GHz, 800MHz FSB, 1MB cache. 1024MB minne.250GB Harddisk SATA (7200RPM) m. 8MB DataBurs, 256MB PCI Express™ x16 ATI Radeon™ X850XT Platinum med DVI/VGA - TV out via S-video port og dual monitor support . Dell 1905FP HAS 19" (19" VIS) UltraSharp™ Digital flatskjerm. Logitech® Cordless Desktop® MX trådløst tastatur og mus. får heller kjøpe meg en big tower utenom!! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ikke bytt tower, da må du ha nytt hovedkort også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå