Chief_R-W Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har fått meg noen komponenter og satt sammen. MSI KT 133 HK,AMD XP 1600+, 384mb SDram ram, 3gb hdd gammel. Blir ytelsen stor forskjell fra pc 2100 (133) og sdram 133 er kun sd ram muligheter på hovedkortet. Skal kjøre den som DC server og cs server hadde det lønt seg å få en kjappere harddisk er kun ata33. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tror nok du bør skaffe deg en ny disk ja :-) Forskjellen på PC2100 DDR-RAM og 133MHz SD-ram er for eksempel at de ikke passer i samme spor, så da må du eventuelt skaffe deg nytt hovedkort Lenke til kommentar
aaabbb666 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Trur du trenger kraftigere pc for å kjøre cs server. Hvertfall mer ram! Lenke til kommentar
joachimsandvik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 www.dayofdefeat.no kjører 24 slotter på en 1266mhz pentium III. Den har da ca 50% last på den ene prosessorern når det er 24 spillere. Så cpu holder. Jeg kjører 3gb minne, men jeg har tidligere kjørt på 512. Under 512 ville jeg ikke gått. Server os er gentoo linux. Men burde gå greit med windows også. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Denne serveren kommer til å bli brukt på små LAN som max 8 stk så ingen store games på max 8 stk. Og sdram er vel så dyrt og så ikke noe lønnsomt å kjøpe egentelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå