Radi Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har et trådløst spion kamera som jeg har bestilt fra Hong Kong. Jeg lurer på om det går ann å koble det til data'n Mitt HK: Asus p4c800e deluxe. Det er en slik video inn på hk, jeg prøvde å koble det til hk, men det sjedde ingen ting. Går det ann å skaffe et program eller noe så jeg får brukt spion kamera på datan. Så jeg får sett bilde på data'n? Lenke til kommentar
Geir72 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei, fulgte det med driver til kameraet?Evnt. sjekk hjemmside til produsent. Hva mener du med video inn på hovedkort ? Er det skjermkortet du mener ? Har du installert drivere som fulgte med hovedkortet? Regner med at du kjører på Win XP. Får du opp noen melding om at et kamera er koblet til, når du slår det på? Lenke til kommentar
Radi Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 kamera er ikke lagd for data. jeg fikk ikke med noen cd. Jeg bestilte den fra Hong Kong Lenke til kommentar
Radi Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Det er ikke no video in ingang på skjermkortet (det er gamelt). Men det er et gule hull på hoved kortet. Sorry for de ***** bildene, tokk de litt i farta.......hehe Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tipper at det er en utgang. Du må nok få deg et kort som støtter Video In. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 okey takk for hjelpen Lenke til kommentar
icer Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Kan jeg spørre hvor du har tenkt å plassere dette kameraet? hehe Siden det er trådløst så *host, jentegarderoben, host* Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ikke alle tenker likt da. Han har sikkert noe lurt han vil bruke det til. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 hehe,...det kan plaseres mange forskjellige steder Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ikke alle tenker likt da. ...men det første jeg også tenkte på var jentegarderoben Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tror det finnes egne kort for tilkobling av overvåknings/spionkameraer! Så ihvertfall et på en engelsk nettshop, kosta bare 170£! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 hva er det som gjør kameraet til et spionkamera, akkurat ? bilder!!! jentegarderoben.. er det noen her som ikke tenkte på det, da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvorfor bruke spionkamera? Ha med et lite DV-kamera eller et lite digtalt fotokamera, speil? Er ofte en sprekk helt nederst.. Det som gjør et kamera til en "spion"kamera SGE7000 er det at der er knøttlite! Her finner du et bilde: http://www.spyshop.no/get_binary.php?row=450 Du finner forøvrig masse på spyshop.no! (Off, linker til dissa gutta som kanskje er badboys.. ) Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvorfor bruke spionkamera? Ha med et lite DV-kamera eller et lite digtalt fotokamera, speil? Er ofte en sprekk helt nederst.. Det som gjør et kamera til en "spion"kamera SGE7000 er det at der er knøttlite! Her finner du et bilde: http://www.spyshop.no/get_binary.php?row=450 Du finner forøvrig masse på spyshop.no! (Off, linker til dissa gutta som kanskje er badboys.. ) nice! så fordelen med det der er at man kan legge det oppi fyrstikkeska, og neste gang fyrstikk-tyven kommer, tar du han på fersk gjerning? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ikke alle tenker likt da. ...men det første jeg også tenkte på var jentegarderoben Det samme tenkte jeg på, sa vi laptop i guttgarderoben? Gjerne med opptaks funksjon Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ikke alle tenker likt da. ...men det første jeg også tenkte på var jentegarderoben Det samme tenkte jeg på, sa vi laptop i guttgarderoben? Gjerne med opptaks funksjon God idèe ja Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Forundrer meg ikke at slike tanker dukker opp nei Ser jo himla praktisk ut da. Ha et pare slike kameraer rundt i huset hvis noe skulle bli stjålet. Forutsetter vel at du har noe som er verdt å stjele Lenke til kommentar
Radi Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg....noen verdi fult. Nei Jeg hadde et spion kamera som jeg har bestilt fra Hong kong, Så jeg bare lurte på om det var mulighet for å koble til pc. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Det er noen som lurer på hvorfor jeg ikke bruker dv-kamera. For det første har jeg ikke noen dv-kamera. For det andre har jeg et spion kamera som er litt større enn en 1 krone. Slå den a! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå