ATi-Radeon Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hva skal til for å bli dette? Hvordan linje på hvilke skole? hvilke studier osv.. -takk Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Kanskje du kan finne noe her? Endret 3. februar 2005 av Antikapitalist Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Først må du ha statsborgerskap. Du søker på det enkelte "Police Academy" rundt om i landet, det finnes ikke noen sentralt organ for dette. Alle som har statsborgerskap kan komme inn og bestå dette. For å få jobb etterpå, ligger det imidlertidig noen krav om å ha bodd så og så lenge på det stedet du skal tjeneste gjøre osv... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Du bør vel helst være veldig lokalkjent i området du skal tjenestegjøre..kan nok være vanskelig for en utlending å bare søke seg inn og få jobb i et Precinct direkte. Gutta i programmer som Cops kjenner jo nærmiljøet som si egen bukselomme, i tillegg til å kjenne til de fleste gjengangsforbrytere og sånt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 min bror sa at det er bedre å være utvekslings politi, siden da får jeg den norske lønna når jeg jobber i NY.. og de amerikanske politiet tjener dårlig Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvorfor vil du jobbe med dette. Jeg bare lurer. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) action?, kødder du?. politi i NY er ikke likedann som politi i norge skal jeg fortelle deg. Endret 7. februar 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 action?, kødder du?. politi i NY er ikke likedann som politi i norge skal jeg fortelle deg. trukke du at jeg skjønner det? derfor jeg vil jobbe i New york Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 action?, kødder du?. politi i NY er ikke likedann som politi i norge skal jeg fortelle deg. trukke du at jeg skjønner det? derfor jeg vil jobbe i New york du vil helst bli beskutt daglig og dø av knivstikking? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) action?, kødder du?. politi i NY er ikke likedann som politi i norge skal jeg fortelle deg. trukke du at jeg skjønner det? derfor jeg vil jobbe i New york du vil helst bli beskutt daglig og dø av knivstikking? die in honour Endret 8. februar 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 die in honour Si det når du har et våpen rettet mot hodet av en gal fyr. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) De aller fleste politifolkene i USA opplever ikke full krig i gatene, ikke tro alt dere ser på film og tv. En undersøkelse viste at om det var slik man fikk inntrykk av gjennom mediene, ville alle i USA vært drept på 7 år eller noe deromkring. Ikke glem at media bare fokuserer på det negative, poltiet jeg snakket med i USA hadde aldri vært borti en situasjon der de måtte bruke våpnet sitt. Edit. Det er klart det skjer ting i USA, men det skjer ting her i Norge også, NOKAS ranet anyone? Politimann skutt med AG-3. USA har 250 millioner mennesker, da er det klart at ting vil skje oftere, men det betyr ikke at det skjer overalt hele tiden. New York er vel også den byen i USA som har flest politifolk. Endret 10. februar 2005 av viranth Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Skal du ha action så går du for downtown Los Angeles, CA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå