Bytex Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg så nylig en lignende tråd der bruker sa muspekern hang seg opp midt på skjermen, men man kunne bevege musa over valg i menyer osv i WoW. Dette skjedde NETTOPP med meg, og jeg har aldri vært i nærheten av World of Warcraft. Så å henvise til Spillforumet er vel liten vits da.. Det skjedde faktisk for 5 minutter siden mens jeg browsa på forumet her. Pekern fikk noen rare artifacts rundt seg og bare frøs helt, men jeg kunne fortsatt highlighte emner og klikke rundt, bare så ikke hvor musa var. Jeg var bare nødt å reboote tilslutt. Kan det være et nytt virus/spyware-ting? Har alltid oppe resident virusscanner (AVG) + sygate brannmur..ingen av de har klikka på noe i det siste. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har du lastet ned de nye driverne til musa da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Nei, ikke siden jeg installerte musa for 2 år siden. Du synes ikke det er litt merkelig at det skjer med 2 forumbrukere nesten samtidig? Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Nei...det skjedde med meg for litt siden Endret 2. februar 2005 av Mats-Andre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Og at det aldri har hendt med noen av oss før, men plutselig skjer med 2-3 stk innen samme dagen..det er *helt* normalt det da? Endret 2. februar 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er da en del som bor i Norge....? Bedre at det skjedde idag med noen ellers så hadde det vært bomba med nye topicèr hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå