XciTe Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg er på leting etter nytt tastatur. Det jeg har nå er gulle godt og det kan jeg tenke meg å kjøpe igjen. Det eneste dumme med det jeg har er at det er trådløst, så jeg tenkte jeg sku kjøpe det med ledning denne gangen. Det ser sånn her ut: Side 1 Side 2 Hvis noen klarer å finne en nettbutikk som selger dette tastaturet så er dere snille! Det kan godt være utenlandsk men da må de kunne levere til norge. Norsk nettbutikk ville jo være foretrukket Takk på forhånd Lenke til kommentar
underground Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tror dette tastaturet er gått ut av produksjon. har værtfall ikke sett det i noen nettbutikker på en stund. Kjenner flere som vil ha det. Jeg har dette selv. Meget bra tastatur. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Mener å ha sett det på elkjøp og siba, men er ikke sikker Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jepp, det har gått ut av produksjon. Du kan sikkert finne et på QXL eller lignende, men sterkt overpriset. Og det finnes ikke hos Elkjøp eller Siba. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg vet at noen Expert-butikker i Vestfold har noen få igjen... Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Solgte mitt for tre dager siden =) Endelig fått BenQ x730!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det var dette jeg fant. Har ikke lest noe om de har det eller ei Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Jeg har det tastaturet *skryte skryte* Det har kommet en ny modell, med nytt navn som naturlig nok er nesten identisk (nei de har ikke funnet opp noen nye bokstaver) sjekk ut: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=301616&cks=PRL Det er også billigere... Endret 2. februar 2005 av Kong Basse Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har det tastaturet *skryte skryte* Det har kommet en ny modell, med nytt navn som naturlig nok er nesten identisk (nei de har ikke funnet opp noen nye bokstaver) sjekk ut: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=301616&cks=PRLDet er også billigere... Identiskt? Tuller du? Det ligner overhodet ikke på det han leter etter. Og hvor er f.eks volumhjulet? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Akkurat make keyboard som jeg nettopp har kjøpt fra Flexi-data på laksevåg:-) betalte 198,- Her er linken Nå koster det 200,- Er veldig fornøyd med keyboardet Endret 2. februar 2005 av Scortech Lenke til kommentar
E.T Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det der er et BETYDELIG dårligere og styggere tastatur en det han er ute etter. Det nærmeste du kommer idag, er Logitch Internet Pro, du finner det på PSdata.. Brukertest i signaturen min. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 E.T. (phone home) Det der er et BETYDELIG dårligere og styggere tastatur en det han er ute etter. det er noen knappen som er forskjellen. ikke noe som er stygt med det keyboardet jeg viste i linken. er et bra keyboard det. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 du _vet_ hva du snakker om gutt! For å si det sånn. Logitech Internet Navigator er, om ikke det beste, noe av det beste som har vært av tastaturer. Så ikke kom her å si at Logitech Media på noen måte kan måle seg med det kjente og kjære Internet SE som er elsket av så mange <3 Lenke til kommentar
E.T Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 For å være mer saklig: Knappene er bedre, og det ser _mye_ bedre ut etter min mening. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 For å være mer saklig: Knappene er bedre, og det ser _mye_ bedre ut etter min mening ja det må være etter din mening. knappene på Logitech Media keyboard har jo de mest brukte knappene som trenges. Som back,forward,zoom,home,favoritter,play,stop,pause,media center knapp,mute,volume opp og ned,forward,backward,e-post,messenger,standby,save,word,excel,printerknapp,calculator. dt er det meste mann trenger. pluss at knappene på tastaturknappene er "myke og behagelig". det er mye for pengene det.for 200spenn. Lenke til kommentar
h0lg Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tror ikke det selges lengre\ gått ut av produksjon! Sitter å skriver denne posten med tastaturet du har lyst på Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er nok gått ut av produksjon. Deilig tastatur, skriver ilikhet med h0lg på et nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå