wanka Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei!!! Jeg har et socket 478 Abit AI7 HK med en NB vifte som bråker. Kan jeg f.eks. sette på Zalman heatpipe for chipset istedet ? Jeg har også et Creative Geforce3 ti200 skjerkort med vifte. Finnes det en kjøleribbe/heatpipe som passer til dette ? (Er kanskje billigere å kjøpe et nytt skjermkort) Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Arctic Cooling GPU-kjøler,"VGA Silencer" Har selv kjøpt en slik på samme kort, da den gamle viften streika. Funker flott. Du får også kjøpt samme NB kjøler hos microplex. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har denne ZM-NB47J på mit Abit Kr7a raid. Har creative geforce 3 ti 200 som jeg satt på en Zalman heatpipe http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4002. Kjøpt på www.digitalimpuls.no www.microplex.no har de også. Det er ikke så lett å få av disse pinnene som holder kjøleren på kortet. Men når de er av var det ganske kurant å sette sammen. Jeg lot de ribbene som satt på rammen på kortet stå på. Denne rammen er mye bredere enn de 8 heatram kjølerne som er med i pakka. Lenke til kommentar
wanka Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Ser ut som om det virker uten vifta på NB. Kjøpte et nytt billig skjermkort med dvi uten vifte. Så nå er alt mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå