daffyr Skrevet 2. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Jeg skal på lan i helga,men på lanet jeg skal på er der ikkje internett..bare lan....så da lurer jeg på hvordan jeg spiller cs 1.6 på ett lan uten internett...For man må jo ha steam for å spille 1.6.og steam trenger internett ? Endret 2. februar 2005 av daffyr Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2005 Bare å starte steam, og velge start in offline mode. Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Og da går d ann å spille lan ? Endret 2. februar 2005 av daffyr Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2005 Det går glimrende! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 ja, da går det. funker også hvis du starter det i offline modus. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 Det finnes også en CS-versjon som ikke trenger steam, google etter "counter strike 1.6 non-steam". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå