CaZiO Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sitter å klokker litt, men det begynner fort å bli ustabilt, noen som vet om det går ann å stille vcore til mer enn 1,550v? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Når jeg setter Volten på CPU til max i bios, 1.550v så gir det meg 1.585v -> 1.600v i Windows. Sett den til max, å se med CPU-Z hva volten egentlig er. Jeg kjører med en Winnie CPU. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Hjelper fortsatt ikke, problemet er at systemet blir ustabilt på det som er oppgitt til å være 1.550v i bios Ordner det seg hvis jeg bytter bios til noe annet enn den biosen som asus har Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hjelper fortsatt ikke, problemet er at systemet blir ustabilt på det som er oppgitt til å være 1.550v i bios Ordner det seg hvis jeg bytter bios til noe annet enn den biosen som asus har Ingen bios gir mer enn det nei. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Kjipt! Noen som vet om det hovedkortet kan moddes så det går da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå