DevianX Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 hei Jeg finner ikke dvd rom, selvom maskinen finner den under boot. det er snakk om når jeg er inni i windows 98. Den finner harddisk og diskett. Hva er galt? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 kan dere hjelpe. please jeg får ikke gjort noen ting. håper på en snarlig løsning! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: håper på en snarlig løsning! Etter over 100 poster, så vet du vel hva som trengs av info ? Hva gjorde du før det skjedde da - kom bare plutselig Og les: hva er innholdet på maskina - rubb & rake med navn & nummer :smile: Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 maskinen er ikke noen viktig faktor. jeg brukte pc'en en stund og etter en restart fant jeg den ikke mer. Men maskinen finner dvd'en under oppstart av windows. det er ikke min pc, men en venn av meg. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Det skjedde noe rart med meg for lenge siden da jeg smalt inn 640 mb/ram. Cd-romen forsvant fra Min Datamskin, men var fortsatt å se i enhetsbehandlingen. Da jeg fjernet krysset for DMA, kom den tilbake igjen....pussig! Har ikke hatt noe lignende hverken på W2K eller XP. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 jeg finner den ikke engang under enhetsbehandling. Jeg mistet spilleren etter at jeg la til pci multimedia audio device drivere. Kan dette være årsaken? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 17:06, Divxdude skrev:jeg finner den ikke engang under enhetsbehandling.Jeg mistet spilleren etter at jeg la til pci multimedia audio device drivere.Kan dette være årsaken? mest sannsynlig, hvis lydkortet er kobla til DVD'n - har den en brenner eller cd-rom i tillegg, koble den til kabelen ( har maskina en IRQ-konflikt ?), og fjern merket for 'automatisk varsling' i Enhetsbehandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå