Hamsterino Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Alle nettbutikkene sier de kanskje får ATi Radeon X850XT PE inn først 1.3.05. Og det er også er ubekreftet dato. Noen her på forumet sier de har fått tak i det, så jeg lurer: Er det så seint og uforutsigbart fordi det ikke har blitt lansert ordentlig enda? (Hvis jeg misforstod de som sa de hadde kortet). Når kan det komme i såfall? Eller er det bare vanskelig å få det på lager? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 det er flere netbutikker som har hatt x850 kortene inne, men de blir solgt så fort. skal du ha et så fort så mulig, må du nok bestille selvom de ikke har kortet inne! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) det er flere netbutikker som har hatt x850 kortene inne, men de blir solgt så fort. skal du ha et så fort så mulig, må du nok bestille selvom de ikke har kortet inne! Det er det jeg har gjort, men hvor sikkert er det at det kommer 1. mars? Altså, ALLE nettbutikkene har samme dato. Bortsett fra PCUtstyr som er 2 dager senere. Endret 4. februar 2005 av Solid Snake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå