friction Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har forhørt meg en del om xenon-belysning tim scooter'n min i det siste. Forskjellige forhandlere har forskjellige meninger osv. Innviklet opplegg ass... Er det noen der ute som har samme tanken, eller for den saks skyld har gjennomført et slikt "prosjekt"? Lenke til kommentar
remzy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Bortkasta penger spør du meg. Hva skal du med xenon egentlig? Uansett om det finnes passende pærer osv. er det sikkert j****g vanskelig å få det til. Men, likevel, det er en herlig unødvendig og hjernevridende utfordring... Let me know how it works! Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Trur dette bare ser dumt ut...!? Få opp noen bilder hvis noen har, skal ikke si noe sikkert.. Men har min tvil til at dette ser noe særlig bra ut Lenke til kommentar
Junk3r Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 du trenger bare et batteri å kople de på da, blir fett det Lenke til kommentar
*Tesche* Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er ikke Rieju RS2 Matrix utrustet med sånne xenon-lykter da? Er ikke det sånne som ser ut som glasskuler inni lyktene? Ta deg en tur på google og finn et bilde av fronten på en matrix, tror det er xenon-lys der. Tror det hadde blitt en fet scooter om du hadde fått det til Lenke til kommentar
rogmrd Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Dra på Biltema. De selger ombyggningssett til alle typer, bil og scooter/mc osv.. Koster litt da ca 9.ooo tror jeg Lenke til kommentar
friction Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Det er skammelig dyrt med xenon-lykter, men det ser sinnsykt bra ut! Tingen er at du må ha en ballast-boks (transformerer fra 12V til 20000V) som gjør at det skapes en kjemisk reaksjon i pæren som igjen gir fra seg et sterkt blått lys. Monteringen er ikke store problemet. Problemet ligger i anskaffelse og pris. Lenke til kommentar
matrixie Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 det er faktisk ulovlig å ha xenon lykter på moped og scooter, jeg ble også litt sur da jeg fikk vite dette, men du kan ha led lys i stede for orginal lysene. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 hvis du har frontlykter med halogen, så er den kun godkjent for halogen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå