-Olsen- Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei jeg har testet Ability Mail Server og var veldig fornøyd, men den har bare en 30 dagers version. Jeg trenger en fullversion som har: POP3 - recive IMAP4 Slik at alle datamaskinene får tilgang til en e-post konto.. Har noen ide til en god arvtaker, jeg har en win 2003 server. Har denne innebygget støtte til dette? På forhånd takk:) Lenke til kommentar
joachimsandvik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 windows 2003 har pop3 server. Om det er noen begrensninger på antall brukere vet jheg ikke. Vi kjører Exchange så jeg har aldri sett noe på den! Men skal du kjøre pop3 ville jeg bare gått for linux løsning. Debian er enkel og sikker. Kanskje ikke så moderne. Men den er rocksolid! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Slik at alle datamaskinene får tilgang til en e-post konto..Har noen ide til en god arvtaker, jeg har en win 2003 server. Har denne innebygget støtte til dette? På forhånd takk:) Tror MailEnable har det du trenger? Den er i alle fall gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå