indeeds Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei.. jeg har en golf 2, og har lust å gjøre noe med den ("styling") det jeg har lust å gjøre: 1. speilene på sidedørene vil jeg ha frami spissen av dørene, ikke så langt bak som di er nå. * Må jeg da kjøpe nye dører eller kan man trikse det til`? 2. Bakluka har jeg lust å få glatt der skiltet står, og få laget en innendørs åpner. *Noen forlsag til hvordan jeg kan gjøre det? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 speilene kan du vel bare ta av og sparkle igjen hullene, pusse ned og lakke over for så å montere speilene der du vil ha de. for å flytte skiltet gjør du det samme Lenke til kommentar
indeeds Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 hmm.. det med bakluka da? må jo få greie å åpne den fra innsiden`? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 det skulle ikke være særlig vanskeli å fa tak i en så liten plong som dytter ut døren. koster deg sikkert et par hundrelapper. det finnes ivertfall. kos deg på google Lenke til kommentar
Opus Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei.. jeg har en golf 2, og har lust å gjøre noe med den ("styling") det jeg har lust å gjøre: 1. speilene på sidedørene vil jeg ha frami spissen av dørene, ikke så langt bak som di er nå. * Må jeg da kjøpe nye dører eller kan man trikse det til`? 2. Bakluka har jeg lust å få glatt der skiltet står, og få laget en innendørs åpner. *Noen forlsag til hvordan jeg kan gjøre det? *1. Skaff dører fra en 88-91mod. golf, dem har speilet fremme i hjørnet. *2. Her sveiser man inn en plate og fjerner låsen. Ikke gi deg ut på denne jobben hvis du ikke vet hva du driver på med. Er du heldig finner du slike ferdigsveisede luker til ca.1000-1500,- Lenke til kommentar
Opus Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er vel en slik luke du tenker på: Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 speilene er som det blir nevnt over her, 88-91/92 mod dører som er tingen. Bakluka må du sveise igjen hullet for å få den "clean", samtidig må du finne en måte å åpne den på.. der finnes det mange forskjellige løsninger, så det er bare å søke.. Hvis ikke du kan noe selv, så for all del sett det bort, ellers kan jeg omtrent garantere deg ett jævli resultat.. har sett nok av dem opp gjennom kan du si. Magnus Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Ang. speilene så må du skaffe deg nye dører, 88-92 mod. Ringt rundt til de forskjellige bilopphøggerne i ditt distrikt og hør med de om de har noen på lur. Jeg har nettopp kjøpt meg "nye" dører og måtte betale 1800 kr for komplette dører med glass og interiørtrekk hos en bilopphøgger. Bakluken bør jo sveises igjen og du bør skifte de orginale lysene Skader ikke å skifte frontfanger og bakfanger også Endret 14. februar 2005 av RayBay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå