Hidden Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
kdog Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 jeg tror de fleste spill vil ha slikt for seg selv. kodene for å få egne 3d-figurer inn i spillet er som oftest ganske avansert, tror jeg. hadde vært kult å lage ting selv, ja. har prøvd 3dsMax4, selv! noen spill har jo åpen kode. slik som cs har jo en modell-moderator greie.. men å lage det slik at den angriper er ganske avansert, så du må nokk svette litt der, ja :smile: Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 nei jeg tror faktisk ikke det skulle være så vanskelig siden ofp er lagt opp til et mod comunety du kan gå inn på http://www.polycount.com å se etter noen tuts. det vanskligste blir nokk å få vakthunder til å reagere osv det krever nok litt proging. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 omg for en genial ide! hvis du får dette til, si ifra med en gang, slik at jeg kan DL'e den :smile: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Huh rart at bare enkelte har tilgang til et verktøy som MANGE kunne ha brukt til å lage mod til da sån som HL og alle quake spilla osv, hmm oxygen sier du samme navn som silicon grapics maskin det. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå