E.I. Lonoff Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Swiftech MCX-603V m/SilenX 14 dBA vifte, Socket 603 Står mer om den på Denne linken... Vet ikke mye selv, den er veldig stillegående står det. Står jo også at den passer min socket så det skulle vell ikke være noe prob. sånn sett... (AMd Athlon XP2000+) Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Socket 603 er jo for Xeon prosessorer. Du har Socket A for AMD, right? Ergo, så er ikke den beregnet for din socket. Eller er det jeg som er helt på bærtur her? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) ooops.. feilpost.. Endret 2. februar 2005 av The_Darkness Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 14dB flytter veldig lite luft tror jeg? I alle fall papst 12dB. Hadde en 27dB 60mm. Brukte funnel og 12dB papst. Ble for varmt. Måtte på 19dB. Men står det at det funker så bør det jo det. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er ikke db som avgjør hvor mye luft som flyttes. En vifte kan produsere lite støy men flytte mye luft. Viftene fra www.vendur.no for eksempel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå