A.J Green Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Endelig fikk jeg byttet ut min slitne icemat med noe mye deiligere! Og mitt gamle headset med et nyy Sennheiser HD555, føles godt når jeg sitter her å hører på Lotr two towers trailer theme! Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nice! Bestillte også Sennheiser HD555, men ombestemte meg og gikk heller for Sennheiser HD595 og et Creative Audigy 2 ZS. Btw. hvordan funker headsettet? Kan du eventuellt ta noen bilder? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 har HD555 selv og er mighty fornøyd, knallheadset! Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kjipern og ha lyd på utsiden av hodetelefonene da. Kjøpte meg først HD595 men bytta kjapt over til HD280PRO. Også mye mer lyd med mindre impedans. Har audigy 2 ZS ja, men skal man virkelig kunne dra HD595 burde man ha forsterker. Knallfornøyd med de jeg har nå =) (..og ja jeg vet grunnen til hvorfor enkelte har lyd på utsiden) Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Kjipern og ha lyd på utsiden av hodetelefonene da. Kjøpte meg først HD595 men bytta kjapt over til HD280PRO. Også mye mer lyd med mindre impedans. Har audigy 2 ZS ja, men skal man virkelig kunne dra HD595 burde man ha forsterker. Knallfornøyd med de jeg har nå =)(..og ja jeg vet grunnen til hvorfor enkelte har lyd på utsiden) Vel, har skaffet meg helgejobb, så en forsterker skal jeg nok skaffe om ikke så alt for lang tid. Men hva er de forsterkerne som er mest for pengene priset opp til? Har du noen anbefalinger? Endret 3. februar 2005 av FosFat Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Skal jeg være helt ærlig med dere så har jeg ikke så veldig peiling på lyd, men da jeg testet HD595 og HD555 på hifi klubben hørste jeg lite forskjell på de to modellene. Derfor føler jeg det var lurt av meg å gå for den rimligere modellen, sånn sett er jeg knallfornøyd. Lyden er jo bra i begge to Bilder finner man på nettet.. ^^ Man får vel egnetlig mer for pengene med HD280PRO så vidt jeg har skjønt Men mindre impedans er jeg ikke så sikker på HD555 = 50 Ohm HD280PRO = 64 Ohm Endret 3. februar 2005 av ericthelord Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Grættis Lord^, burde kanskje tenke på et headset jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå