Gå til innhold

Hvordan slette brukere i xp

Anbefalte innlegg

Vel, topic sier problemet.

Men, går det ann å flytte innstillinger fra en bruker till en annen?

F.eks

har en bruker x og en y. Hvis bruker x skal slettes og y er en ny, kan jeg da overføre x sin innstillinger(desktop) over til bruker y??

Har nemlig noen programmer som ligger hos bruker x som ikke kommer opp hos bruker y. Der blir litt slitsomt å installere alt igjen?

Evnt. hordan gjør jeg dette.

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk Veiviser for overføring av filer og innstillinger.

Den ligger i "Alle Programmer>Tilbehør>Systemverktøy.

Start det, velg gammel datamaskin, trykk neste, da får du spørsmål om hvordan det skal lagres. da velger du annet. og legger fila i en mappe.(f.eks: c:\backup)

trykk neste, også velger du både filer og innstillinger. tykker neste. dette tar litt tid.

Dette gjør du på den brukeren du trenger oppsettet til.

Så logger du deg inn i den brukeren som ikke skal slettes. Starter det samme programmet igjen.

Denne gangen velger du Ny datamaskin også trykker neste, neste side velger du

"Jeg trenger ikke veiviserdisketten." også trykker neste. På denne siden velger du "Annet" igjen. Trykk da på Bla igjennom knappen og finn frem til den filen som du laget på den forrige brukeren. (f.eks: c:\backup) også trykker du deg frem til den begynner å laste inn innstillingene. når den er ferdig må du logge ut og inn igjen. da skal oppsettet fra den andre brukeren også være her :)

Lenke til kommentar

Start det, velg gammel datamaskin, trykk neste, da får du spørsmål om hvordan det skal lagres. da velger du annet. og legger fila i en mappe.(f.eks: c:\backup)

trykk neste, også velger du både filer og innstillinger. tykker neste. dette tar litt tid.

Så logger du deg inn i den brukeren som ikke skal slettes. Starter det samme programmet igjen.

"Jeg trenger ikke veiviserdisketten." også trykker neste. På denne siden velger du "Annet" igjen. Trykk da på Bla igjennom knappen og finn frem til den filen som du laget på den forrige brukeren. (f.eks: c:\backup) også trykker du deg frem til den begynner å laste inn innstillingene. når den er ferdig må du logge ut og inn igjen. da skal oppsettet fra den andre brukeren også være her :)

Takk gode gud!! :D

Lenke til kommentar

Takk gode gud!! :D

Funket det?? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...