Mr_Tiger Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Vel, topic sier problemet. Men, går det ann å flytte innstillinger fra en bruker till en annen? F.eks har en bruker x og en y. Hvis bruker x skal slettes og y er en ny, kan jeg da overføre x sin innstillinger(desktop) over til bruker y?? Har nemlig noen programmer som ligger hos bruker x som ikke kommer opp hos bruker y. Der blir litt slitsomt å installere alt igjen? Evnt. hordan gjør jeg dette. Endret 2. februar 2005 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Flyttes til Windows-forumet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 På engelsk versjon: Start -> Control Panel -> User Accounts. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Hva med å flytte brukerprofiler? Endret 2. februar 2005 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det vet jeg ikke. Det skal gå an å flytte hele katalogen alle profilene ligger i til en annen partisjon, men det er någet hårete. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kan du ikke algebra da gutt Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Eg bruker win2k men eg har og brukt xp. Det liger i kontrollpannel/brukerkontoer Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Eg bruker win2k men eg har og brukt xp. Det liger i kontrollpannel/brukerkontoer hmh Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Bruk Veiviser for overføring av filer og innstillinger. Den ligger i "Alle Programmer>Tilbehør>Systemverktøy. Start det, velg gammel datamaskin, trykk neste, da får du spørsmål om hvordan det skal lagres. da velger du annet. og legger fila i en mappe.(f.eks: c:\backup) trykk neste, også velger du både filer og innstillinger. tykker neste. dette tar litt tid. Dette gjør du på den brukeren du trenger oppsettet til. Så logger du deg inn i den brukeren som ikke skal slettes. Starter det samme programmet igjen. Denne gangen velger du Ny datamaskin også trykker neste, neste side velger du "Jeg trenger ikke veiviserdisketten." også trykker neste. På denne siden velger du "Annet" igjen. Trykk da på Bla igjennom knappen og finn frem til den filen som du laget på den forrige brukeren. (f.eks: c:\backup) også trykker du deg frem til den begynner å laste inn innstillingene. når den er ferdig må du logge ut og inn igjen. da skal oppsettet fra den andre brukeren også være her Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Bruk Veiviser for overføring av filer og innstillinger. Den ligger i "Alle Programmer>Tilbehør>Systemverktøy. Start det, velg gammel datamaskin, trykk neste, da får du spørsmål om hvordan det skal lagres. da velger du annet. og legger fila i en mappe.(f.eks: c:\backup) trykk neste, også velger du både filer og innstillinger. tykker neste. dette tar litt tid. Dette gjør du på den brukeren du trenger oppsettet til. Så logger du deg inn i den brukeren som ikke skal slettes. Starter det samme programmet igjen. Denne gangen velger du Ny datamaskin også trykker neste, neste side velger du "Jeg trenger ikke veiviserdisketten." også trykker neste. På denne siden velger du "Annet" igjen. Trykk da på Bla igjennom knappen og finn frem til den filen som du laget på den forrige brukeren. (f.eks: c:\backup) også trykker du deg frem til den begynner å laste inn innstillingene. når den er ferdig må du logge ut og inn igjen. da skal oppsettet fra den andre brukeren også være her Takk gode gud!! Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Bruk Veiviser for overføring av filer og innstillinger. Den ligger i "Alle Programmer>Tilbehør>Systemverktøy. Start det, velg gammel datamaskin, trykk neste, da får du spørsmål om hvordan det skal lagres. da velger du annet. og legger fila i en mappe.(f.eks: c:\backup) trykk neste, også velger du både filer og innstillinger. tykker neste. dette tar litt tid. Dette gjør du på den brukeren du trenger oppsettet til. Så logger du deg inn i den brukeren som ikke skal slettes. Starter det samme programmet igjen. Denne gangen velger du Ny datamaskin også trykker neste, neste side velger du "Jeg trenger ikke veiviserdisketten." også trykker neste. På denne siden velger du "Annet" igjen. Trykk da på Bla igjennom knappen og finn frem til den filen som du laget på den forrige brukeren. (f.eks: c:\backup) også trykker du deg frem til den begynner å laste inn innstillingene. når den er ferdig må du logge ut og inn igjen. da skal oppsettet fra den andre brukeren også være her Takk gode gud!! Funket det?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå