Jalla6 Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Lurer på hva jeg skal velge mellom disse 2 Acer Travelmate 233 med dvd Znote sin kapanje modell Feks grafikk kortet er det stor forskjell på det mellom modellen ?? Vet at det er 15 skjerm men spiller ikke så stor rolle Støyer znote3001 Veldig mye mer enn Acer Ser at acer har mobil cpu,men har ikke peiling på hva er forskjellen noe forskjell på ytelse?? Skal ikke bruke pc til spill ,men meste vanlig kontorbruk pluss litt adobe fotoshop. Men kan jo være greit med muligheten til å surre en dvd film Lenke til kommentar
vegarr Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Jeg sitter på en acer 223 med dvd spiller. Må si at jeg er meget godt fornøyd med den, spesielt skjerm og tastatur. Har ikke prøvd Zepto, så kan ikke uttale meg på vegne av den. I henhold til støy, så er den meget lav på Acer. Viften starter veldig sjelden, og det er ikke mye støy fra den. Ellers er den så godt som lydløs. Jeg puttet i 256mb mere ram, og da fungerer den meget bra til det meste, 128mb ble i knappeste laget for Windows xp. Kjøpte 256mb vanlig 144 pins ram, til 750kr. Trengte ikke å kjøpe dyr merke ram. Vil så absolutt anbefale denne maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå