Gå til innhold

Hvilket HW\PC kjøp angrer du mest på?

Gjest Slettet-nQdjz0

Anbefalte innlegg

Finfint emne! :) Angrer mest på all dritten jeg kjøpte for å redusere det infernalske støynivået fra socket A PC'en min. Prøvde alt, bortsett fra vannkjøling, og selv om det meste hjalp litt, ble det aldri bra nok. Til slutt kjøpte jeg lange kabler og plasserte kabinettet i rommet ved siden av, og nå er det musestille. Kablene kostet rundt tusen, mens alt jeg prøvde før kostet 4-5 og er et konstant irritasjonsmoment der det ligger og slenger rundt om kring. :) Angrer også fælt på at jeg kjøpte GeForce 4 MX 440 når et 4200 kort kunnes kjøpes for bare en hundrings eller to mer bare noen uker senere. For ikke å snakke om Q-Tec 450W (hah!) strømforsyninga som tok knekken på min trofaste, Celeron 300A@450. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. HP drit - 60+ c, ingen plass til noenting, og rett og slett en overprisa drittmaskin!

2. Logitech klick (mus, 400 kr)

3. Creative webcam som står og samler støv...

4. min. 600 halvlitere med cola i løpet av 10. klasse + 1. gym :p

5. crappy høytalere (100 kr) hadde dem en uke, så var logitech z-2300 på plass

6. 6800 LE som funker i max. 2 timer i strekk og deretter låser seg :mad:

kommer ikke på noe mer akkurat nå..

ps. dette er angregreier fra de siste 2 åra :cry:

Lenke til kommentar

Tja. må vel være mitt asus geforce 2 gts til 3 tusen, når jeg i ettertid fant ut at det bare var noen få 100 poeng raskere i 3dmark 01 enn et vanlig geforce 1 ddr til halve prisen. Og min ibm 40gigs deathstar. Tryna og tok med seg alt av data jeg hadde. Og 3x128mb sdram brikker som var uhorvelig dyre. Var en kompis som overbeviste meg om at det var verdt pris forskjellen. Bullshit sier jeg bare..det elendige kt133 chipsette var umulig å klokke på bussen uansett.

Lenke til kommentar

Ser det er mye PEBCAC ute og går her ja. :nei:

Verste kjøpet jeg har gjort er et Celeron D-system som står og varmer opp stua nå. Helt sinnsykt til temperatur (og derfor også støynivå) på tingen.

Ellers la jeg vel ut 3500-4000 for vannkjøling i 2003. Var på langt nær verdt penga og arbeidet... :]

Endret av Tacritan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...