Prikkus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det må være kabinettet jeg kjøpte. En Raidmax Scorpion Sølv. S***n den er stygg! Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Må bli mitt voodoo 5 5500 for 2000,- Kortet fungerte jo bra, støttet ikke så mange andre spill en CS og UT. 3dfx ble jo lagt ned, og nye drivere var det dårlig med :/ Nye drivere til Win XP finner du jo her. voodoofiles.com :!: Endret 4. februar 2005 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Det må være rambrikken på 4mb jeg gav 1200,- for i 95'! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Sitt ikke der og spill, kom dere ut i skog og mark! Skog og mark har for bra oppløsning og kontrast! Og selv om du kan justere lysstyrken, får jeg fortsatt vondt i øynene! Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Awe 64 til 1000,-. Ble aldri brukt. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Radeon 9700PRO kortet kjøpte jeg med en gang det kom ut.. Og jeg husker folk her lo høyt av meg. At jeg kunne kaste penga i dass sånn. For om bare noen dager kommer jo nvida med sitt kort. De dagene viste seg å bli 2 mnd og ytelsen viste seg å bli LANGT dårligre en mitt kort .Tidenes bestekjøp Enig! Har 9700pro selv. Et kort av de sjelne men gud så bra! Det fortsetter å tilfredstille! Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Q-Tec strømforsyning og Raidmax Cobra kabinett.... kvaliteten på begge er laber! Endret 5. februar 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 VT-Iversen:Skog og mark har for bra oppløsning og kontrast! Og selv om du kan justere lysstyrken, får jeg fortsatt vondt i øynene! Hihihi! Lenke til kommentar
tozer Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er ikke så veldig mye jeg angrer på å kjøpt noe av det er -Asus 40x12x48 cd-brenner for 890kr for 2år siden. hvorfor: dyr pris, treg, ikke dvd brenner, stygg, bråker, kresen på cd'plater, vil ofte brenne på 16x -Et hovedkort med SD ram i stede for DDR når jeg kjøpte meg ny pc etter konfen. var forresten et Asus a7v -Abit kt7 hovedkort. måtte kjøpe et rimelig hovedkort da jeg hadde lite penger før et stort LAN party, og det gamle tok natta. -Billig Twinmos minne i stede for noe med skikkelig krutt i! Nå har jeg skikkelig minne, oh for en drømm! kosta meg 2700kr da. REG/ECC minne. Crusial LL serien, ( low latency ) 1gb for 2700.- -Midi Kabinettet jeg kjøpte meg for 4mnd siden, har byttet til rack, og har absolutt ikke bruk for det. kjøpte det billig uansett så. -Min værste opplevelse må vel å kjøpe Q-Tec 550W PSU! hvorfor: tror de fleste vet grunnen! Det er mye mer jeg angrer på som jeg ikke har gjort, enn hva jeg har gjort. Det er enda værre synes jeg. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ferdig kjøpt pc frå Elkjøp, var vel IBM Aptiva eit-eller-anna, slapp heldigvis å betale... Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 koss ur-40 til 850spenn(over dobbel pris lol) i butikk, var ung og uviten og hadde dessuten hørt fra div. folk med "uberpeiling" at koss bare var _teh_shit_ X_x Brukte det på pcn i 1 år før lyden på ene øret gikk og jeg bestemte meg for å investere i et meget pent brukt hd580 (som nesten er skammelig å bruke på en pc, og uten amp) men det er uans konge til spill etc :] Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Øverst på angrelista mi står: ATI Radeon 9800. Kjøpte det med en gang det kom for 3000 spenn. Har aldri angret så mye i hele mitt liv! Tenk at jeg sviktet nVidia for en slik søppelprodusent Hadde det fra torsdag til mandag. Det var lenge nok! Fy flate for noe møl! Gikk tilbake til MX440'en. 10 ganger bedre ytelse! nVidia for ever! Folk slutter heller aldri å mobbe pga av det kjøpet. (Jeg henger i et godt nVidia miljø) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 underdimensjonert tegnebrett til 1200 som bare ligger i skuffen Har ett a3 også som jeg må få strøm til men det fikk jeg gratis tror det er lettere å jobbe på Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Øverst på angrelista mi står: ATI Radeon 9800. Kjøpte det med en gang det kom for 3000 spenn. Har aldri angret så mye i hele mitt liv! Tenk at jeg sviktet nVidia for en slik søppelprodusent Non-pro? Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Compaq presario (486) (aldri rørt/kommer aldri til å røre Compaq etter dette)) Abit kt7a-raid Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Øverst på angrelista mi står: ATI Radeon 9800. Kjøpte det med en gang det kom for 3000 spenn. Har aldri angret så mye i hele mitt liv! Tenk at jeg sviktet nVidia for en slik søppelprodusent Hadde det fra torsdag til mandag. Det var lenge nok! Fy flate for noe møl! Gikk tilbake til MX440'en. 10 ganger bedre ytelse! nVidia for ever! Folk slutter heller aldri å mobbe pga av det kjøpet. (Jeg henger i et godt nVidia miljø) Et eller annet som ikke stemmer med den posten der Du må ha gjort noe skikkelig galt, for å få et MX kort til å yte 10 ganger bedre enn et 9800 kort (uansett pro eller ikke). Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Øverst på angrelista mi står: ATI Radeon 9800. Kjøpte det med en gang det kom for 3000 spenn. Har aldri angret så mye i hele mitt liv! Tenk at jeg sviktet nVidia for en slik søppelprodusent Hadde det fra torsdag til mandag. Det var lenge nok! Fy flate for noe møl! Gikk tilbake til MX440'en. 10 ganger bedre ytelse! nVidia for ever! Folk slutter heller aldri å mobbe pga av det kjøpet. (Jeg henger i et godt nVidia miljø) Et eller annet som ikke stemmer med den posten der Du må ha gjort noe skikkelig galt, for å få et MX kort til å yte 10 ganger bedre enn et 9800 kort (uansett pro eller ikke). Han glemte sikkert å installere driveren eller noe.... Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Øverst på angrelista mi står: ATI Radeon 9800. Kjøpte det med en gang det kom for 3000 spenn. Har aldri angret så mye i hele mitt liv! Tenk at jeg sviktet nVidia for en slik søppelprodusent Du har nok ikke noe å si når du selv produserer søppel som denne posten. Vedder en milliard på ad du gjorde noe feil. Endret 6. februar 2005 av Vt-iversen Lenke til kommentar
fujifrik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Mustek Gsmart mini 2! Det var det desidert dårligste kjøpet jeg noensinne har gjort. Brukte det bare to ganger i russetida. Det stemmer. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Socket A system Elsker mitt SocketA system som jeg bygde i desember 2004. Ikke mange ville gjort det og si de var fornøyd . Og jeg er kresen etter tiår med bygging. Men hvilket HW kjøp angrer jeg på? Hmm... So far so good. Men skal jeg velge noe må det være da jeg sendte penger til brodern fra utlandet og han kjøpte en C64 istedet for en Amiga500 som jeg hadde skrevet. Angret ikke slikt sett, men ble nå litt arg på det hehe. Også kjøpten fanken meg kasettspiller i stedet for eksternt 5,25" floppy drev. Men nyere dato? Et Q-tec kabinett til halv pris, 295,- som blinker i fronten. Noe det ikke stod noe om på salgsstedet. Skjønner hvorfor det var på tilbud Endret 6. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå