2ern Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Mitt Casetek-kabinett til 399 kr på MPX, trodde et kabinett var et kabinett Lenke til kommentar
Erlend.. Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det pc-relaterte kjøpet jag angrer mest på er kjøp av labler.. kjøpte for en tusing, så fant jeg ut at platene ble ødelagte når jeg limte dem på .. Ble "litt" irritert da Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 1.2GB Ram til min videoredigeringsPC. Merker ikke forskjell med bare 1GB , og jeg har fremdeles til gode å gjøre annet enn å bruke PC'n til spill!! 2.XFX 6600GT Et dumt kjøp når jeg har lovt megselv at jeg skal kutte ned på ant. timer dataspill. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Et Skyhawk kabinett jeg kjøpte på MPX for snart to år siden. Har siklet på nytt kabinett siden jeg fikk putta dataen inn i det, men aldri fått ut fingeren. Kabinettet er jo som en stekeovn. Lenke til kommentar
Seven1979 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det værste hardware kjøpet jeg har gjort må være invisteringen jeg gjorde i en 32 MB minne modul for nette sum av 7200 kr. Uff, det var mye penger. Da var jeg jo best i gata, alle andre hadde jo bare 4 MB ram. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Den minne brikka mA være galmmeld Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Mitt verste kjøp var et skitkabinett av merket Viking til min første PC som jeg kjøpte høsten 2003. Kabinett ble kjøpt hos Absoluttdata for 350kr. Kabinettet irriterte meg fra første montering, utrolig dårlig kvalitet og dårlige løsninger. Etterhvert viste det seg også at kabinettet var full av resonannser når jeg hadde flere HDer i kabinettet. Noe som førte til langt mer støy. forrige uke ble kabinettet bytta ut med et PC6077 med PSU fra Tangan. No er jeg ganske fornøyd. Endret 3. februar 2005 av Gunderz Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Har begynt å angre på at jeg kjøpte den skjermen jeg har nå.. Den var den billigste tilgjengelig i webshopen, og det har begynt å vise seg hvorfor nå: i sted ble alt på skjermen rosa, før det skiftet over til grønt, videre til blått og tilbake til rosa. Med flimring. Et lite dask gjorde susen, men tviler på at det holder i lengden.. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Angrer på nesten alt jeg kjøper. Det finnes alltid noe bedre. V Lenke til kommentar
IP Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) På leting etter den perfekte kombinasjonen av mus/tastatur har jeg vel brent flere tusen. Har vel 4 ubrukelige (og dyre) trådløse sett. Trådløse tastatur/mus er virkelig et evolusjonært sidespor. Men men, i kroner og øre blir det ikke like kostbart for meg som for dere som kjøper nytt grafikkort en gang i måneden. For det gjør de fleste av dere, ikke sant? Sitt ikke der og spill, kom dere ut i skog og mark! IP Endret 4. februar 2005 av IP Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Sitt ikke der å spill, kom dere ut i skog og mark! IP Skog og mark hadde vært fint det, hadde det ikke vært for den hersens fugle kvittringen. V Lenke til kommentar
maitruckz Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har vel egentlig ikke kjøpt datautstyr jeg angrer på. Bare nyttige erfaringer =) Selv om Chieftec Maxi tower ikke var verdens beste kjøp. (Ble jo ikke så ille kilos pris, men du tar kanskje hintet? ) Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Yamaha 16x CD-RW. Husker ikke akkurat hva jeg betalte for den, men jeg regner med at det var rundt 1500kr. Problemet var selvsagt at brenneren bare hadde 2meg cache og 50% av tiden spyttet ut ølbrikker. Det ble ekstra bittert når Plextor samtidig kom med en glimrende 12x som hadde burnproof, men jeg hadde vel dårlig råd. Min første brenner, en Plextor 8x, var også litt dust siden jeg betalte rundt 2800kr for den. Latterlig pris, men de kostet vel rundt det på den tiden, og jeg fikk absolutt brukt den en del. Ellers er jeg ganske fornøyd, undersøker oftest nøye før jeg bruker mine surt ervervede grunker. Lenke til kommentar
DJ-halla Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 En HP slim line med 17” HP flatskjerm. Innebygd skjermkort som jeg ville bytte ut, men det var ikke lett for det beste som jeg kunne finne var et MX4000, ga litt bedre bilde på skjermen da jeg fik DVI kabel, men er ikke mye å skryte av ca 4500 poeng i 3Dmark2001 med en P4-2,8-800 cpu og 2 x256 minne. Samme CPU og ASUS P4P800 med TI4200 kort gir nesten 14200 poeng. Er bare plass til 1 stk HD og 1 stk CD/DVD. Men et pluss skal den ha å det er at den er veldig stille! Aldri mer PC fra HP, bare skrivere! Lenke til kommentar
Jan-Banan Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Angrer vel ikke akkurat, men en Brick 486 DX-2 66Mhz med 420MB HD, 8MB ram, 2x cd-rom fra creative, lydkort fra creative og 14" crt skjerm til den herlige summen av 21000,- Man får myyyeee mer for pengene i dag, det skal være sikkert! Angrer litt på å ha oppgradert med en 8MB minnebrikke til litt over 2000,- samt en 1GB hd også til litt over 2000,-. Var veldig fornøyd med med Matrox Millenium kort til den maskina da Dette var vel i 93/94 om jeg ikke husker feil.. Kjøpte også et modem, som foreldra mine etterhvert fant ut at var en meeeget dårlig invistering.. hehe Endret 4. februar 2005 av Jan-Banan Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 En IBM 386SX 33MHz til kr 25000,- i 1991 er nok ikke den beste investeringen jeg har gjort. Var i tillegg student og hadde i utgangspunktet dårlig råd. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 En IBM 486 33SX. Hvorfor kunne det ikke vært DX og hvorfor skulle minne abselutt ha paritet som gjorde at alt minne til maskina ble dyrere. En tapestreamer fra On Stream eller noe slikt tull, fungerte vel aldri bra nok. Sikkert noe annet småting når neste versjon har kommet som er billigere, bedre, større, raskere, mindre eller har nye egenskaper Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 1. Icemat 2nd ed. Jalla musematte som bråker og ikke tåler noe. Betalte 300 kr for den på oslolan. Hadde glemt musematte og trengte en sårt. Da dette var den eneste de hade så ble det den. 2. Hercules Kyro 3D Prophet 4500 64 MB TV-Out. Ga vel 1600 for dette... Dårlig ytelse, og siden den var så "kald" trudde jeg man kunne overklokke den en del, men det viste seg at å overklokke var umulig. 3. Vannkjøling. Enestegrunnen til dette var at den begynte å lekke og ødela mitt Radeon 9700PRO (mitt beste kjøp) Og Abit IC7-max hovedkort. Radeon 9700PRO kortet kjøpte jeg med en gang det kom ut.. Og jeg husker folk her lo høyt av meg. At jeg kunne kaste penga i dass sånn. For om bare noen dager kommer jo nvida med sitt kort. De dagene viste seg å bli 2 mnd og ytelsen viste seg å bli LANGT dårligre en mitt kort . Tidenes bestekjøp Lenke til kommentar
skyline Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) MIN NR1: IBM 10`000rpm 18.3 ULTRA 2 SCSI WIDE disk til 8000kr! Den tok kvelden etter 10mnd`er, og tok med alt jeg hadde av data i graven. Da var jeg forbanna, kjøpte den disken pga. driftsikkerhet og ytelse men akk ja. Fikk ny da, 5års garanti. Min NR2: Kjøpte Intel basert laptop. Min Nr3: Kjøpte Intel Pentium 75@120, skulle heller kjøpt AMD Min Nr4: Kjøpte Intel 486SX33 i 1994, skulle heller kjøpt AMD. Min Nr5: Kjøpte MSI hovedkort til serveren. HUFF OG HUFF! Viste ikke bedre, LENGE SIDEN! Ustabilt som fy! Kjøpte det utlukkende pga. pris, skulle bare ha billig filservere. Endte med at jeg knuste hovedkortet i raseri og bestilte abit. (dette var KT133 kort) Endret 4. februar 2005 av skyline Lenke til kommentar
skyline Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Selv så angrer jeg på at jeg kjøpte swiftech cpu blokk til 900,- . Den er bra, men cpu'en min er bare drøye 5 grader kjøligere enn hva den var med den gamle blokken til 150,-. Eh, bare 5 grader mindre? Det er jo sinnsyk forskjell da! Hadde glatt punga ut 900kr ekstra for å få 5grader mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå