Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Hvilket kjøp som er PC relatert angrer du mest på? Jeg angrer mest på den eneste ferdig PC`n jeg har kjøpt...en DELL På 2. plass så kommer Thermaltake Xaser III kabinetter mitt. 3. plass så kommer vel GeForce FX 5700 Ultra, for et par hunrelapper mer den gangen kunne jeg kjøpe 9800 pro...var nvidia fan Endret 2. februar 2005 av Slettet-nQdjz0 Lenke til kommentar
underground Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Uten tvil min bærbare elitegroup G730. Bra maskin syns jeg. men den bråker helt jævli. også hadde jeg egentlig lite bruk for den. Har heldigvis fått solgt den. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Mitt Barebone-kabinett.. MSI. Hvorfor? Fordi jeg trodde en kunne bruke fjernkontrollen når maskinen var på. Foreløpig har jeg funnet ut at den virker bare når mp3/cd/radio-delen er i bruk. Edit: Leif Endret 2. februar 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 En Dell Diemsion. Idag ville jeg heller hatt en selvbygget PC. Mye mer fleksibelt ved oppgraderinger! Lenke til kommentar
stianfs Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) E vel berre tilbehør til pc som ej angra på og ha kjøpt. Kjøpte termisk lim som skulle holde på plass ei kjøleribbe på hovedkorte. Lime brukte 1t 30 min på og stivne. når ej starta opp dataen og skulle sjekke kordan lime holdt datt kjøleribba av og ej måtte holde på plass ribba samtidig som ej fekta med resterande hende og føte for å slå av dataen.. (prøv heller og tape fast ei kjøleribbe med gaffeltape) Endret 2. februar 2005 av stianfs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 AMD 64 754. Skulle heller kjøpt en kraftig opteron Lenke til kommentar
gather Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 må utentvil være labtec tastaturet jeg adde. Det gikk til h etter 4 uker jaja kosta bare 99 så varkje så ille velkommen til forumet stianfs! Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 2,8 Prescott. Kvifor likte du ikkje den? Mitt teitaste kjøp er ... Everglie muse matte Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 dummeste jeg har kjøpt er et bra hovedkort til en celeron 2.6 når jeg egentlig hadde et dårlig liggende, fikk bytta hk til et socket 754 og har bygd på et fett system Lenke til kommentar
Inja Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Mitt Barebone-kabinett.. MSI. Hvorfor? Fordi jeg trodde en kunne bruke fjernkontrollen når maskinen var på. Foreløpig har jeg funnet ut at den virker bare når mp3/cd/radio-delen er i bruk. Edit: Leif Jeg hadde en slik en før, husker å ha sett på Msi sitt mega forum at folk fikk til å bruke den i windows. prøv der Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det må bli alle WD diskene jeg har kjøpt. Aldri mer Western Digital. De er noe dritt. Håper seagate kan gjøre susen Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Compaq Presario 5030EA Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 viewsonic 17" CRT, fikk en 19" gratis like etter Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det kjøpet jeg angrer mest er en ferdigbygd pc jeg kjøpte med mamma. Jeg hadde noen penger jeg fikk hver måned som jeg sparte opp og betalte ny pc med mamma. Vi dro på elkjøp og kjøpte en fujitsu siemens pc der. Uff som jeg angrer nå. Hva jeg ikke kunne ha fått for 17 000 kr eller hva det nå var vi betalte for den på den tiden... Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg angrer mest på den eneste ferdig PC`n fra simens. en Expert P3 450 Lenke til kommentar
EYEDEE Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 8mb ram på midten av 90tallet til 4000kr Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 MSI KT3 Ultra-ARU (overkanten av 2000kr den gangen) Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ferdig PC gjennom jobben. P4 Willamette 2.0, mongo ram og enda værre HK. PSU som knapt kan drive vekkerklokka mi + et kabinett som var laget før man oppfant vifter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå