Gå til innhold

Hvilket HW\PC kjøp angrer du mest på?

Gjest Slettet-nQdjz0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-nQdjz0

Hvilket kjøp som er PC relatert angrer du mest på?

Jeg angrer mest på den eneste ferdig PC`n jeg har kjøpt...en DELL :ermm:

På 2. plass så kommer Thermaltake Xaser III kabinetter mitt.

3. plass så kommer vel GeForce FX 5700 Ultra, for et par hunrelapper mer den gangen kunne jeg kjøpe 9800 pro...var nvidia fan :roll:

Endret av Slettet-nQdjz0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

E vel berre tilbehør til pc som ej angra på og ha kjøpt.

Kjøpte termisk lim som skulle holde på plass ei kjøleribbe på hovedkorte. Lime brukte 1t 30 min på og stivne. når ej starta opp dataen og skulle sjekke kordan lime holdt datt kjøleribba av og ej måtte holde på plass ribba samtidig som ej fekta med resterande hende og føte for å slå av dataen..

(prøv heller og tape fast ei kjøleribbe med gaffeltape)

Endret av stianfs
Lenke til kommentar
Mitt Barebone-kabinett.. MSI.

S_6251.gif

Hvorfor? Fordi jeg trodde en kunne bruke fjernkontrollen når maskinen var på. Foreløpig har jeg funnet ut at den virker bare når mp3/cd/radio-delen er i bruk.

Edit: Leif

Jeg hadde en slik en før, husker å ha sett på Msi sitt mega forum at folk fikk til å bruke den i windows. prøv der

Lenke til kommentar

Det kjøpet jeg angrer mest er en ferdigbygd pc jeg kjøpte med mamma. Jeg hadde noen penger jeg fikk hver måned som jeg sparte opp og betalte ny pc med mamma. Vi dro på elkjøp og kjøpte en fujitsu siemens pc der. Uff som jeg angrer nå. Hva jeg ikke kunne ha fått for 17 000 kr eller hva det nå var vi betalte for den på den tiden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...