boost Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Fikk med 2 puter som har lim på begge sider med settet, første vannkjølinga jeg monterer! Er det pumpen jeg skal bruke dem på? til å feste? Og refill tanken, antar jeg ikke trenger den i systemet, eller egentlig ikke i det hele tatt? Tar gjerne imot tips osv! btw, er det kondensfjerner jeg skal ha bensinstatsjonen om jeg skal vaske vekk gammel pasta på CPU? - Trond Endret 2. februar 2005 av boost Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Selv om jeg aldri har bygget noen vannkjøling så tipper jeg pumpa du skal feste putene med. Tanken trenger du egentlig ikke, men med den så blir det enklere å fylle og etterfylle hvis du må. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er til pumpa ja.. er fordi at den skal stå støtt! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Flyttes til vann og ekstremkjøling då det er spørsmål om vannkjølingsutstyr. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Fikk med 2 puter som har lim på begge sider med settet, første vannkjølinga jeg monterer!Er det pumpen jeg skal bruke dem på? til å feste? Og refill tanken, antar jeg ikke trenger den i systemet, eller egentlig ikke i det hele tatt? Tar gjerne imot tips osv! btw, er det kondensfjerner jeg skal ha bensinstatsjonen om jeg skal vaske vekk gammel pasta på CPU? - Trond De "putene med lim på begge sidene" er borrelås til å feste f.eks pumpa med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå