|Flame| Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Har et Chieftech DA-01. Tenkte jeg skulle ha en extra psu i den, det er plass over den andre, men hullene bakpå er ikke tilpasset et ekstra psu. (Tror det er til 92mm vifte ellerno) Må jeg da fram med drill for å få psu'et til å passe? Noen der ute med to psu i chieftech kabinett? :razz: Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Jepp. Du må dessverre ha drill, eller være meget kreativ. Jeg gadd ikke være kreativ og jeg hadde ikke dremel på den tiden, så jeg sagde av halve plata bak og fikk plass på den måten... Good luck Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 14:57, |Flame| skrev:Har et Chieftech DA-01.Må jeg da fram med drill for å få psu'et til å passe? Du må nok det. Vis jeg huser rikdig kan man skru av plata som PSU er festa i. Du kan enten tilpasse den plata for en extra psu eller du kan lage en ny plate som du lager plass til 2 stk. Den siste er vel den fineste løsningen men også den dyrseste. vis du vil sene støynivået på psuen din kan du bygge dem sammen og putte en 120mm bak for og blåse ut lufta. da får du god nok kjøling og mindre bråk. det blir mye arbeid og gjøre det slik men sansynligvis lavere støynivå. Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Akkurat det jeg har tenkt til :razz: Skal sette en 120mm vifte til vært psu med spenningskontroll ellerno. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 17:56, |Flame| skrev:Akkurat det jeg har tenkt til :razz: Skal sette en 120mm vifte til vært psu med spenningskontroll ellerno. D trenger bare en vifte da. Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Hvordan skal jeg få det til? Feks med 2x 350 enermax Er luftinntak under, foran og bak. Ha en 120mm under hver vifte som blåser inn i psu. Tenker du på å ha en vifte foran (inni kab.) som dekker begge og blåser inn? _________________ Kjede seg i sommer? Nei *fram med drill og sag* [ Denne Melding var redigert av: |Flame| på 2002-06-18 21:27 ] Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Noe alla dette kan du mekke. http://www.sweclockers.com/html/artikel/ar...wpsu.php?page=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå