G-M-L Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) http://www.teamxecuter.com/index.php Her finner du info om den nye biosen til Xecuter 3, hvor dem også har fikset Lframe for dem som har vært redd for det temaet. * [Fixed] IE FTP Bugs Fixed * [Fixed] Qwix DIR listing bugs * [Fixed] Threading-issue that sometimes left an idle thread when executing dashboard * [Fixed] Total re write of menu loading mech - faster and rock solid stability * [Fixed] Cleaned up video init code * [Fixed] Corrected LFRAME / D0 pull to 0V timing so it's no longer constant * [Added] Xecuter Install Command System* * [Added] Xecuter Advanced Skinning Control** * [Added] VGA support for ALL Xbox versions (v1.0 - v1.6+) * [Added] USB Support * [Added] FAT 32, FAT 16 (for USB Pendrives) * [Added] ISO9660 support * [Added] ZIP support * [Added] Micro HTTP Server (Download / Execute Files From Internet) * [Added] Video Region Quick Swap (LEFT+X NTSC, LEFT+Y PAL) * [Added] X3 EEprom Emergency Format (A+B+X+Y) * [Added] Pop Up warning if text input becomes truncated * [Added] Option to enable / disable boot to DVD Rom (D:default.xbe) * [Added] Multi-Layer logo.x support (Currently a bug so disabled) * [Added] Multi-Layer flubber.x support (Currently a bug so disabled) Og jeg er bare såååå fornøyd med å være en eier av X3 edit: limte inn listen med nye features Endret 2. februar 2005 av G-M-L Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Og jeg er bare såååå fornøyd med å være en eier av X3 Jeg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå