BennyB9 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 kan noen være så snille å fortelle meg hvordan man monterer en viftestyrer tenker på sånne eksterne saker med 4 innganger og hele pakka. det er nemmelig dårlig kontakt på viftestyringen på kabinettet slik at den ligger på fult hele tiden og det bråker drøyt mye Derfor har jeg lyst på en sånn styrer så jeg lurer på hvordan man monterer den og om man må inn i kabinetet får å endre hastigheten. håper noen gidder å ta seg tid til å svare Lenke til kommentar
ViRu5 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 enkelt å greit.. det er med noe som kalles bruksanvisning i pakken.. jeg har nylig kjøpt ZALMAN ZM-MFC1.. der var d med bruksanvisning i pakken så ser du på den så hjelper den deg igjennom koblings prosessen:P (http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303859&cks=PRL) Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er det ein slik viftestyring du tenker på. Det er svært lett å montera den. Ein straumkabel frå psu til viftestyringa og ein ledning frå viftestyringa til kvar einskild vifte. 5 ledningar tilsaman. går ikkje ant å gjera feil Lenke til kommentar
ViRu5 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 japp.. og gjør du feil ødelegger du vel ikke noe men d funker ikke før du jør d riktig;) Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 japp.. og gjør du feil ødelegger du vel ikke noe men d funker ikke før du jør d riktig;) hann og hunn passer berre ein veg, dessutan er alle ledingane forsjellige fargar. Men skulle du vera så flink å kopla feil skjer det ingen ting, dersom du ikkje har brukt slegga og brekjern ved montering. Lenke til kommentar
BennyB9 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Takker for all hjelp trodde ikke det var så lett. har bestilt Lenke til kommentar
ViRu5 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hvilken bestillte du da??:O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå