tjaa Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 usb2.0-driverne ligger i WinXP SP2, så hvis du har kjørt Windows Update og det fremdeles ikke funker, se på produsentens hjemmeside om det ligger noe der til nedlasting. Lenke til kommentar
.com Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) nå har jeg klart å oppdatere driveren, den heter nå VIA USB 2.0 Enhanced Host Controller, men når jeg sender fra mp3en til pcen og omvendt går det fortsatt utrolig treigt, og hvertfall ikke med 480 mb i sekundet som usb 2.0 skal klare! mp3en står det at er koblet til en hub ved navn usb 2.0 root hub, navnet tillsier jo at det er usb 2.0, men overføring går så treigt at det umulig kan stemme!! Endret 12. februar 2005 av .com Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har du mulighet til å teste dongla på en nyere maskin, og det går kjappere (480mb/sek. er teoretisk), så vil jeg tro flaskehalsen er Via KT133A chipsettet. Men uansett, du er kommet i mål med driveren, og det er bra jobba Lenke til kommentar
.com Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 er det et chipsett som er nyere og ikke så altfor dyrt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå