Linke Leif Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 jeg har et MSI platinum edition kortet. men hver gang jeg starter pcen så må jeg bytte usb port på musa for at den skal virke. noen som har vært borte i det samme? Lenke til kommentar
stighe Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dette har faktisk hendt meg også ved et par anledninger, med det jeg antar er samme hovedkort (socket 939 msi neo2 platinum). Jeg har musen razer diamondback, og jeg har inntil nå trodd at denne er årsaken (har visst noe med at den bruker så mye strøm at det er på grensen til hva usb-porten kan levere eller noe i den retningen). Dette skjer kanskje ved 1 av 50 oppstarter. Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har samme kort og samme problem, men det hender ikke ofte. Etter en restart til så kommer musa på. Men irriterende, ja det er det. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg må dra ut musa og sette den inn igjen for å få scrollehjulet til å virke ved kaldboot:) Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Samme prob Tenkte jeg måtte ha det i den "vanlige" porten jeg Lenke til kommentar
knert Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har delay på musen i Far Cry. Opplevd det samme anyone? Bruker en eldgammel logitech usb mouse man.. skal prøve og bytte usb port, har jo selvølgelig ikke gjort det enda.. men skal gjøre det i kveld!! Lenke til kommentar
Linke Leif Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 ok. jeg har sokket 754 kortet. å det skjer hver gang jeg starter maskinen. har noen fått det vekk? Lenke til kommentar
Nevermind75 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 hadde samme problem, løste seg når jeg oppgraderte driverne på MSI Lenke til kommentar
Linke Leif Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 hvor fant du driverne? Lenke til kommentar
Nevermind75 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 http://www.msi.com.tw/program/support/spt_index.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå