Villmink Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er litt vanskelig å finne plass til Bigwater radioatoren i Chieftec kassa mi. Den eneste plassen jeg finner er over strømforsyningen. Altså helt øverst i kabinettet. Om jeg monterer den liggende trenger bare å skjære bort noen metallkanter for at det skal bli ok. Hvordan vil effekten være om radiatoren er montert såpass mye høyere enn de andre komponentene? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hey! hadde du giddet å søkt litt eller bladd tilbake ett par sider her under vannkjøling så hadde du funnet en tråd som svarer på ditt spørsmål http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=370998&hl= du kan sikker diskutere videre der :=) Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) * Unødvedig kommentar fjernet av Simen1 * Endret 3. februar 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ja det brude ikke være noe problem ass men vis du vil montere på vifte fester så kan det være værre for vertfall dragon bigtower kaboinettene har kun 80 vifte plasser, men ærlig talt.. bigtower.. jeg tror faktisk jeg skulle fott plass til en black ice 3 der ass Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 ja det brude ikke være noe problem ass men vis du vil montere på vifte fester så kan det være værre for vertfall dragon bigtower kaboinettene har kun 80 vifte plasser, men ærlig talt.. bigtower.. jeg tror faktisk jeg skulle fott plass til en black ice 3 der ass spons meg, og jeg skal få plass til 3! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg skal nok få plassert den, men spørsmålet mitt var om det vil ha noe å si på effekten at radiatoren er plassert endel høyere enn de andre komponentene. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 det har ikke så mye å si om den ligger i toppen av kabinettet elelr i bunn , siden etc. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Nåvel... Eg fek ein god del forskjell på vatntemperaturen då eg flytta radiatoren fra topp til botn i kabinettet. Dei nederste 5-10cm av rommet held ganske lågare temperatur enn ein meter opp i rommet, spesielt om du har eit vindauge på gløtt. Dersom du har PC-en ståande oppå eit bord har det dog kanskje ikkje så mykje å seie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå