Gå til innhold

World of Warcraft lanseres 11. februar (PC)


Anbefalte innlegg

Vel nå må du jo løpe tilbake til liket ditt da som kanskje kan ta 5 minutter eller ta ressurection sickness i 5 minutter +slitasje på utstyret. Det er jo en akkurat passelig straff. Alle som har spillt spillet vet jo at 5 minutter med ufruktbar corpse run er noe man sletttes ikke har tid til så derfor prøver nå ivhertfall jeg for enhver pris å unngå døden... IMO er WoW det første spillet som har taklet døden på en BRA måte!

 

Stor fare for at dette her kommer til legge beslag på mye av fritiden på kveldene fremover ja... Heldigvis har jeg en samboer som jobber turnus så jeg kan spille ivhertfall en 6-7 kvelder i måneden uten noe mas. Haha! :thumbup:

Men når man plutselig kan utnytte døden til å faktisk tjene inn 5-10 min løping så syntes jeg det blir for dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil allikevel koste deg wear 'n tear på utstyret som koster mer og mer jo høyere level du er å reparere.

 

Nei, jeg synes death penalty'en er helt passe. EQ(2) var helt latterlig. Man mistet liksom mange timer(!!) spilling. EQ2 var enda dårligere. Hvem idiot var det som fant på at alle i gruppen skulle få xp debt når en i party'et døde?! Sykt ille når man wipe'er og alle får xp debt for seg selv og alle andre også. Det var spesielt ille fordi det er såå mange udugelige spillere som klarer dø til stadighet.

 

Ellers så sa Nikern alt jeg ville si :D

FOR HERREGUD DET ER SÅ BRA!!!!

Det er helt sinnsykt bra, bedre spill finnes ikke. Jeg er helt hekta. Jeg SKAL kjøpe dette spillet, jeg SKAL spille det 11.feb.

 

De av dere som trodde litt på hypen til dette spillet, gled dere... det er bedre enn noe dere NOEN gang kunne tenkt dere....

 

Første gangen jeg spilte beta, var jeg warlock, nå spiller jeg Paladin.. Helt annen måte å spille på, det er sikkert helt forskjellig å spille andre raser/klasser også.. Dette spillet blir du ALDRI lei... Du kan bli frustrert, ja! men ikke lei..

 

Men pass deg, sliter du med at du sitter for mye ved pc'en, ikke kjøp det.... Du får et helvete med å komme deg unna pc'en.....

 

Dette er hva alle har ventet på... GLED dere....

Lenke til kommentar

Hei!

Det er den ellevte februar og jeg er svintrøtt av å ha fått noen få timer søvn og sitter her foran pc'n i bokseren og lurer på om jeg skal stikke og kjøpe spillet. Noen som vet når butikker vil få inn Collectors Edition? Regner med det blir vanskelig å få tak i idag, da jeg ser at lagerstatusen på det hos Datakjeden er 0.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...