Gå til innhold

World of Warcraft lanseres 11. februar (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

.. men hvis det kommer mange nok nybegynnere vil det veldig fort gå tomt for beasts å drepe rundt der du begynner. det problemet hadde jeg til og med i betaen av og til. hadde det ikke helt i starten, men litt senere da jeg ville ut å drepe for å teste nye teknikker. lurer på om det blir et problem.

 

tviler derimot på at jeg venter heeelt til lørdagen med å spille ;)

Lenke til kommentar
Dette blir den største spillhelgen ever! Tror jeg drøyer med å spille på fredagen og begynner på Lørdag (slik at Noobie-områden blir litt tommere).... nammenamm.

 

Noen som sitter på noe mer info om Wipe?

Står i presse meldingen til blizz at det blir wipe, ta å les ;P

Hehe... ja du vet hva dem sier om rogalendinger: Late beist... skal lese... ;)

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg holder akkurat nå på å spiller WoW final beta, jeg spilte også i den siste WoW beta testinga for USA serverne.

 

Jeg må bare advare dere på det sterkeste. IKKE kjøp dette spillet.

 

Hvis du kjøper dette spillet blir du:

Venneløs

Koneløs

Arbeidsløs

Du får hudfarge som en albino

Du blir underærnert

Du kommer til å gå på do en gang hvert døgn

Du vil miste tenna, men driter i det

Du får firkantete øyne.

 

Dette er noen av baksidene Blizzard ikke nevner når de snakker om dette spillet.

 

FOR HERREGUD DET ER SÅ BRA!!!!

Det er helt sinnsykt bra, bedre spill finnes ikke. Jeg er helt hekta. Jeg SKAL kjøpe dette spillet, jeg SKAL spille det 11.feb.

 

De av dere som trodde litt på hypen til dette spillet, gled dere... det er bedre enn noe dere NOEN gang kunne tenkt dere....

 

Første gangen jeg spilte beta, var jeg warlock, nå spiller jeg Paladin.. Helt annen måte å spille på, det er sikkert helt forskjellig å spille andre raser/klasser også.. Dette spillet blir du ALDRI lei... Du kan bli frustrert, ja! men ikke lei..

 

Men pass deg, sliter du med at du sitter for mye ved pc'en, ikke kjøp det.... Du får et helvete med å komme deg unna pc'en.....

 

Dette er hva alle har ventet på... GLED dere....

 

 

Da skal jeg tilbake til min Dwarf Paladin, som sparker rumpe....

 

:):thumbup:

Lenke til kommentar

Enig med deg Nikern! Dette er et livsfarlig narkotikum! :p

Men en må jo bare passe på så man ikke mister all sosial kontakt da....det er jo bare trist.

Men herregud som jeg gleder meg til 11. februar!! Får samme følelsen som når jeg sto i kinokøa for å komme inn på Atter en Konge.... :love:

 

Får håpe eu-serverene klarer all loaden da...

Lenke til kommentar
Noen her som kan fortelle kjapt om fordeler og ulemper med WoW sammenliknet med Everquest II?

 

Har spilt Eq2 litt, og vurderer nå WoW. Det virker som folk er langt mer entusiastiske ovenfor WoW enn Eq2 synes jeg, så jeg regner med at det er en grunn til det? ;)

Kan vel egentlig bare si, hold deg til Eq2 om du liker det spillet, WoW kan fort bli for lett for folk som spille EQ serien... ALT for lett, men er greit om man ikke har tid til å sitte med EQ hele dagen, derfor jeg velger wow.

Lenke til kommentar

- WoW har fler klasser og velge mellom (9 i WoW, mot 4 i EQ2),

- Lett å selge ting som man finner eller lager via AH (Auction House) eller en NPC,

- Lettere å komme i gang med (litt treigt og kjedelig i EQ2 synes jeg ihverfall),

- Man kan fint spille solo og ha like stort utbytte av spillet (i EQ2 må du joine et party for å hele tatt overleve),

- Ikke tap av XP(Xperience Points) selv om man dør (ihvertfall ikke hittil på non-PvP servere), noe som gjør at spillet på en måte blir mer helhetlig (synes jeg),

- Enklere og mer brukervennlig grensesnitt,

 

Pluss en hel del jeg ikke kommer på i farta....

 

En ting er ihverfall sikkert WoW kommer til å sette en ny standard for MMORPG.. :thumbup:

Endret av balrog
Lenke til kommentar

-Ikke tap av XP(Xperience Points) selv om man dør.....

Dette er en av de dårligste "tingene" (sleit med å finne et orentlig ord der :S aspektene kanskje?) i spillet, Man taper rett og slett ikke noe på å dø i spillet, eller det er ubetydelig å dø. Noen ganger kan det faktisk være en fordel å dø siden det ofte er tidssparende. Skulle absolutt vært straff for å dø, ellers er det jo ikke noe poeng i å prøve å ungå det, prøver man ikke å ungå å dø blir et "liv" kjedelig...

 

Så, boooooo2u blizzard. Men stort mer negativt med spillet finner jeg ikke da.

Lenke til kommentar

Vel nå må du jo løpe tilbake til liket ditt da som kanskje kan ta 5 minutter eller ta ressurection sickness i 5 minutter +slitasje på utstyret. Det er jo en akkurat passelig straff. Alle som har spillt spillet vet jo at 5 minutter med ufruktbar corpse run er noe man sletttes ikke har tid til så derfor prøver nå ivhertfall jeg for enhver pris å unngå døden... IMO er WoW det første spillet som har taklet døden på en BRA måte!

 

Stor fare for at dette her kommer til legge beslag på mye av fritiden på kveldene fremover ja... Heldigvis har jeg en samboer som jobber turnus så jeg kan spille ivhertfall en 6-7 kvelder i måneden uten noe mas. Haha! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...