TST Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 I dag ble det omsider slutt på de endeløse spekulasjonene. Vivendi har bekreftet at World of Warcraft vil lanseres 11. februar i Norge. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Endelig. Men så var spørsmålet : Bør jeg forhåndsbestille det? Eller bare vente til det kommer ut for så å kjøpe det? Har noen her funnet en grei pris på nettet tru? Hender ofte at de som forhåndsbestiller får det senest. Sånn var det ofte før. Husker Soldier Of Fortune 2 f.eks. Vet ikke jeg. Noen som kan fortelle planen sin? Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kilde? Ingenting er offisielt før det står på Blizzard sine sider. Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Kilde? Ingenting er offisielt før det står på Blizzard sine sider. Det dukker nok opp på Blizzard sine sider meget snart. Kilden er Vivendi sin pressemelding, som også har bekreftet per telefon at dette ikke er noen forfalsket pressemelding for de som lurer på det. Update: http://www.blizzard-europe.com/press/050202.shtml Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Endelig! Vente tida blei litt lang, men den var nok verdt det (Men eg er ikkje heilt sikker på om eg kjem til å spille det ) edit: post nr 500 weee.. Endret 2. februar 2005 av zero_time Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hmm, det blir bra... Trukke det lønner seg å forhåndsbestille, bare skulke skolen den 11 og dra på elkjøp og kjøpe det klokka 8 om morran det:P Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) hmm, det blir bra... Trukke det lønner seg å forhåndsbestille, bare skulke skolen den 11 og dra på elkjøp og kjøpe det klokka 8 om morran det:P ska gjøre akkurat det samme hehe. Ska kjøpe en seks-pakkning cola, og spille WoW hele dagen EDIT:leif Endret 2. februar 2005 av Warlord Nazdreg Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Gleder meg sykt Endelig er ikke lenge igjen nå. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ah, dette skal bli en helg å minnes ja Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 sjølvsagt kjem det dagen før eg reiser til london på skuletur men er fint at det endeleg har komt ein dato. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ufattelig deilig. *holde av den dagen til å campe utenfor Spaceworld* Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 koster ikke det en del å spille WoW?? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 koster ikke det en del å spille WoW?? Det står i pressemeldingen som er linket til tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Regner med at jeg er sikra en copi av WoW uansett siden jeg har kjøpt beta kittet? så spiderman holder vel av en copi til meg eller gjør dem ikke? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ja. Stemmer det. Det samme gjelder for meg, men jeg er ikke garantert CE Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dette blir den største spillhelgen ever! Tror jeg drøyer med å spille på fredagen og begynner på Lørdag (slik at Noobie-områden blir litt tommere).... nammenamm. Noen som sitter på noe mer info om Wipe? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dette blir den største spillhelgen ever! Tror jeg drøyer med å spille på fredagen og begynner på Lørdag (slik at Noobie-områden blir litt tommere).... nammenamm. Noen som sitter på noe mer info om Wipe? Er du gal, du må bare logge inn før ALLE andre og grinde så fort som en syk liten somalier eter når han får ris av WFP elns. jeg er logget inn sånn 09.01 elns... vet ikke hvor lang tid det tar å kjøre fra jessheim til råholt i 150km/t jeg Lenke til kommentar
Omar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Men åpner serverne samme dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg