Gå til innhold

Er Verbatim dvder å anbefale?

Anbefalte innlegg

Hey, jeg prøvde så godt jeg kunne å lete meg fram på dvd guiden men det ente med at jeg satt igjen med mange spørsmål, klarte aldri finne helt ut vilke dvd plater dette var. http://www.psdata.no/ps.asp?it=110242&mlevel=010206 Det jeg lurer på er hvor lenge slike dvd plater varer og om de er et godt valg. tenkte først på disse http://www.psdata.no/ps.asp?it=110512&mlevel=010206 men så var det en del så klagte på dem.

takk for all hjelp :yes:

Endret av Donald148
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De Verbatim platene er av veldig bra kvalitet, det vet jeg helt sikkert, har selv brent 25 plater uten feil. Og de får bra resultat i testen til OC-Freak....

Samsung platene vet jeg ingen ting om, men er meget interessert i å høre erfaringer på de, for de var jo svinbillige :p

Lenke til kommentar

og frakt? 150kr?

da er det like dyrt som på Elkjop.

Eh, det var vel bare 4x

Uansett så er verbatim noe jeg aldri har hatt problemer med selv

Prøver Nec 8x fra clasen selv, siden de lager Gode DVD-brennere, så håper jeg platene gjør det samme, sålangt har jeg brent 15stk + uten problemer

Endret av div_
Lenke til kommentar
Prøver Nec 8x fra clasen selv, siden de lager Gode DVD-brennere, så håper jeg platene gjør det samme, sålangt har jeg brent 15stk + uten problemer

Clas Ohlson?

Der koster vel platene langt over 6 kroner stykket?

Har forresten god erfaring ned Samsung Pleomax 4x og NEC2510.

Endret av titus
Lenke til kommentar
og frakt? 150kr?

da er det like dyrt som på Elkjop.

Eh, det var vel bare 4x

Uansett så er verbatim noe jeg aldri har hatt problemer med selv

Verbatim 4x DVD plater, funker som 8x plater i en 8x brenner. Den velger som ofte 8x uansett om det står 4x på platene.

Har brukt verbatim i over ett år nå, og har enda ikke opplevd en eneste feilbrenning. Og jeg brenner en god del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...