Gronz Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hm, du burde ligge på ca. 190KB/s, men det var den raskeste mirroren jeg fant Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 AAAAAHHHHH! Kommer: "GRUB loading, please wait... error 21" Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har du prøvd å kjøre reparering av installsjonen til XP (om du har cd'en da)? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Har bare XP pro plate, som er til stasjonære som jeg sitter på nå. jaja, får vel bare drite i hele framføringa da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 AAAAAHHHHH! Kommer: "GRUB loading, please wait... error 21" Måtte du installere knoppix, eller kjører du den live? Du kan spør ang. den feilen i linux/unix kategorien, sikkert noen som vet det der. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vis du har 2 pcer i huset så kan du jo koble den harddisken med krasjet windows til den andre pcen din dermed kan du overføre filer fra den ene disken til den andre. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vis du har 2 pcer i huset så kan du jo koble den harddisken med krasjet windows til den andre pcen din dermed kan du overføre filer fra den ene disken til den andre. Enkelt og greit Han sa at han hadde bærbar. Lenke til kommentar
Knut Arne Vedaa Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Boot med NTFS Reader for DOS og hent stuffet ut på en diskett. (Se også http://programmer.no/art.php?artikkelid=7942 .) Mvh. Knut Arne Vedaa Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Har fått XP home plate nå, så jeg skulle prøve å ta recovery, men når jeg skal inn så krever den administrator passord. Jeg har aldri satt passord på admin, men har hatt passord på en annen konto, hva gjør jeg? partisjon Passord Endret 3. februar 2005 av co2 Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Du må velge gjennoppretting av Windows-system, ikke gjennopprettingskonsoll. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Hvor velger jeg det, andre valg på plata er Installere, reparere(det jeg tok) og avslutt? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvor velger jeg det, andre valg på plata er Installere, reparere(det jeg tok) og avslutt? Du velger å installere... og etter lisensavtalen så søker installasjonen etter tidligere Windows installasjoner. Når den har funnet den du har så velger du R, deretter starter reinstallasjonen. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 JAAA! den søker! Lenke til kommentar
Jonime Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Åssen går det nå da? Får du det til?? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) DOH! Prøver å logge på men det kommer at jeg må aktivere windowsen, men når den ska kontakte serveren så greier den det ikke. Sier så at jeg må sjekke nettwerks innstillingene, men hvordan gjør jeg det når jeg ikke kommer inn på windows? ... EDIT: har prøvd auto og proxy instillinger, ingen virker EDIT2: Fikk tak i prosjektet, så nå skal jeg formatere PCen Endret 3. februar 2005 av co2 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Grattis, sånne opplevelser er ufattelig ekle. Jeg blir helt skjelven når sånt skjer jeg. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Bra du fikk det til! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Må bare takke for all hjelp Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Må bare takke for all hjelp Bare hyggelig. Det er det vi er her for Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hvor i Rogaland bor du? Jeg bor i Stavanger, og hvis det er virkelig krise for deg så kan jeg sikkert hjelpe deg. EDIT: Ser at du har fått det til nå Endret 4. februar 2005 av kaffenils Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå