Gunder1 Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Jeg var innom coop i Stavanger, her var det kanontilbud på enkelte varer. Jeg "måtte" bare kjøpe en enemax 120mm til 100,- samt en Alpha pal 8045T kjøler m/vifte til 100 kroner!!!!! før 699. Eneste som kan være - er at jeg vet ikke om mitt Epox 8kha+ har huller rundt socket A holderen? men kan jo bruke den som "bokholder" da den var gigantisk Lenke til kommentar
bidz Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Joda, Alpha PAL8045 er en meget bra ribbe det :smile: og til 100 kroner (med vifte!) så er jo dette ett røverkjøp! veldig enkelt og se om hovedkortet har hull rundt cpu sokkelen da.. bare og se etter det.. er det huller der? =) Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hva i huleste!? Var dette brukte komponenter, eller hadde de flere slike komponenter liggenes til den prisen? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Det er huller på det hovedkortet, har det selv. De kan være lurt av deg å file ribba litt på den siden der den kommer tett innpå kondensatorene. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Det var helt nye, de hadde sikkert 10 15 til + maange andre ribber. Takker for svarene, må nå hjem og montere og kansje file litt:o Takker for tips Gunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå