Hw.no fan Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Hei og hallo, fekk ny adsl linje frå Enivest AS her om dagen. Modemet eg fekk med var eit Zyxel Prestige 650R-T3, å sidan eg har plannar om å kjøre eigen FTP-server må eg få opna dei rette portane. Har prøvd å forwarde port 20 og 21 utan å få kontakt fra "utsida". Fann ei side som er meint til å forklare korleis eg skal gå fram, men finner ikkje "Firewall" i konfigurasjonen av modemet. Har nokon eit godt forslag, eller blir eg nødt til å gi opp? Alle svar takkast imot med takk! Endret 2. februar 2005 av Hw.no fan Lenke til kommentar
Rim Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er ikke firewall på det modemet. Det fungerer nok for alle fra utsiden, men det vil ikke fungere om du kobler til WAN adressen fra LAN siden. Da må du skru på "NAT proxy". Telnet inn på modemet, gå til meny 24.8 og skriv "ip nat loopback on" så kan du koble deg til WAN adressen fra LAN siden. Dersom du vil legge det inn permanent (overleve reboot) skriv "sys edit autoexec.net" og legg kommandoen inn der. Helst rett før EOF. Lenke til kommentar
Hw.no fan Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Rart, det virker ikkje enda. Har prøvd mange venner connecte å dei får ikkje kontakt med serveren her. Eg må forwarde portar sant? Er det då meir eg ikkje har gjort? Lenke til kommentar
Rim Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ja det er alt. Hvilken IP skrev du da? Du skal skrive inn LAN IPen til FTP serveren. Er det gjort er alt konfigurert på modemet. Da er det FTP serveren som er feil-konfigurert om det ikke funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå