_tHokA_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Sjekk det nydelige kabinettet! Og lurer på en liten ting, det står: Psdata:Støttet hovedkortformfaktor: Utvidet ATX (E-ATX) leverandøren:Motherboard Form Factor: 12” x 9.6” ATX, 9.6” x 9.6” Micro ATX, 12” x 13 x Extended ATX Det vil da si at man kan bruke et vanlig ATX hovedkort (system) i den? (vet det er dumt sp.mål, men må være sikker) Endret 2. februar 2005 av _tHokA_ Lenke til kommentar
perstian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 regner med det når det står ATX fra leverandøren. PSData har ofte litt mindre info enn leverandøren, så det skal nok gå fint Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 CD-skifter. Jeg likte ikke det der. Lenke til kommentar
perstian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 trenger jo ikke å bruke den CD skifteren, men slik som på bildet så hadde det vært kult og pakket inn CD plater med svart flate for å få det litt stylish Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 er ikke de tre andre "ledige rommene" bare for oppbevaring a? Lenke til kommentar
perstian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg vet ikke, men det ser mest ut som den "armen" kan gå opp og ned. (syns det svarte ligner et spor) Men jeg har seriøst ikke peiling. LØP OG KJØP du Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 du kan nokk bruke vanlig atx ja! Men jeg lurer selv på en ting, har den "cd-veksleren" noe funksom? kan man spille av cder ol.? eller er den bare for oppbevaring av cder?? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Men jeg lurer selv på en ting, har den "cd-veksleren" noe funksom? kan man spille av cder ol.? eller er den bare for oppbevaring av cder?? man kan nok spille av cd'r og skifte mellom de 4 Rommene ja.. mener jeg har sett lignende funksjon på et sterioanlegg.. Lenke til kommentar
albions Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sjekk det nydelige kabinettet! Og lurer på en liten ting, det står: Psdata:Støttet hovedkortformfaktor: Utvidet ATX (E-ATX) leverandøren:Motherboard Form Factor: 12” x 9.6” ATX, 9.6” x 9.6” Micro ATX, 12” x 13 x Extended ATX Det vil da si at man kan bruke et vanlig ATX hovedkort (system) i den? (vet det er dumt sp.mål, men må være sikker) tror nokk den "armen" kommer til å dette sammen etter ein stund Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Men jeg lurer selv på en ting, har den "cd-veksleren" noe funksom? kan man spille av cder ol.? eller er den bare for oppbevaring av cder?? man kan nok spille av cd'r og skifte mellom de 4 Rommene ja.. mener jeg har sett lignende funksjon på et sterioanlegg.. Dette er jo bare en kopi, det er ingen leser der. Den er til oppbevaring av cder. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dette er jo bare en kopi, det er ingen leser der. Den er til oppbevaring av cder. Daså Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Dette er jo bare en kopi, det er ingen leser der. Den er til oppbevaring av cder. ja, var nesten litt for godt til å være sandt! Men uansett, sikkert bra kabbis detta da, men 2x120mm vifter og oppned hk plate som kan være litt praktisk om du har vannkjøling å er redd for lekaske (så lenge det bare går på cpu da seff). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå