Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hyggelig handel - Komplett Data (web)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

slik som blir beskrevet gjorde netconnection for en

ukes tid siden. jeg og noen andre diskuterte den nye

dangerden geforce4 vannblokken,og at de ikke har den

på netconnection. 20 min senere så jeg at jeg hadde fått en PRIVATE MESSAGE fra en representant fra netconnection hvor det sto at de hadde akkurat bestilt den, og at den kom om x antall dager. gg netconnection.

Lenke til kommentar

Den 2002-06-21 13:22, Komplett.no Salg skrev:

Quote:


Den 2002-06-21 09:40, Ronnyb skrev:

Quote:


Du er ikke den eneste, sitter nå og har vært uten pc i tre uker p.g.a defekt hovedkort fra komplett.no

Hvor lang tid bruker de egentlig fra de får inn den defekte til de sender ny?


 

Heisan,

 

Når det gjelder returer har vi i det siste hatt en behandlingstid på returvarer på tre arbeidsdager. I dag vil vi behandle returer som har kommet inn til oss 14. og 17. juni.

Det er litt forskjell på returer. Reprasjon av PC med feilsøking kan selvsagt ta lengre tid en å få testet et hovedkort og få sendt et nytt til kunden, men vi streber etter å holde returbehandligstiden så rask som overhode mulig.

 

Og til annen post her, så vil jeg bare føye til at vi ødelegger selvsagt ikke varer før vi sender dem ut. Vi sender varen slik de kommer fra produsenten og dersom det er problemer med kvaliteten på nye varer så si i fra, enten håndterer vi bytte eller vi formidler videre til produsenten. Man finner link til hvor man skal henvende seg dersom man har fått defekte varer, sortert etter produsent under "Kundesenter og Hjelp" på

Skulle man være uheldig å få et nytt prdoukt som ikke virker, vennligst ta kontakt via rett kanal så fort som mulig.

 

Og takk for mye ros og ris. Det setter vi pris på!

 

God helg.

 

Komplett.no Salg :smile:

 

hvordan har det seg da at storparten får varen etter 3 uker +?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-23 20:20, bollatex skrev:

yummy:

Sikter du nå til mitt konkrete innlegg, eller de innlegg jeg beskriver?

Best regards.

B.T.


 

Man sikter til at direkte hets mot webshopper ikke er ønsket. Jeg uttaler meg generelt, og ikke deg spesielt. At Netconnection gjorde en liten brøler er så; de ordnet opp i det. Dette var ikke bra nok for visse personer. Jeg er av den oppfatning at saker som er oppklart skal legges døde. Fortsatt storm rundt saker som er gamle og nedstøvet fører bare til nysing, så det gjør vi ikke.

 

Legg dine erfaringer til i webshoperfaringene eller gi passende karakter på webshopguiden, og la det bli med det. Ingen er tjent med usaklige flamewars mot en eller flere webshopper - selv om disse opptrer tvilsomt.

 

Håper dette var oppklarende? :smile: :smile:

Lenke til kommentar

Fjernet unødvendig quoting. Du trenger ikke å quote et innlegg som står _rett_ over ditt eget.

-yummy-

--------------------

 

herregud.. en LITEN brøler ja... skjønner du har satt deg inn i saken?

 

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-25 00:40 ]

Lenke til kommentar

Jeg fulgte med i saken, ja. Og jeg har også fått med meg at Netconnection gikk ut med en offentlig beklagelse, og at de ikke gjentok spøken.

 

Dette er godt nok for de fleste brukerne, og det burde være godt nok for deg. Fortsatt hets mot Netconnection er useriøst og på grensen til spam. Det er i allefall å regne som hets mot et firma, noe som ikke er ønskelig i dette forumet.

Jeg mener ikke at du er noen fjortiss eller er barnslig, men slik du drev på (og som det virker på meg: slik du ennå driver på, om enn i mindre målestokk) går jeg så langt som å si at din oppførsel i saken er useriøs. Derfor oppfordrer jeg deg til å la saken ligge inntil evt. noe liknende skjer igjen.

Dette er ment som et vennlig råd, ikke som en advarsel, belæring, krass kritikk eller noe som helst annet negativt.

 

Jeg setter herved punktum for videre diskusjon om dette emnet, da det ikke hører hjemme på forumet. "webshoperfaringer" skal brukes slik at man kan dele erfaringer man har med en konkret webshop, eller få hjelp med problemer. I tillegg er det mulighet for å gi webshopper karaktér. Bruk dette for å fremme dine erfaringer med en webshop, ikke spam forumet med usaklige innlegg der disse ikke hører hjemme.

 

Jeg virker kanskje som en diktator når jeg skriver dette, men hensikten er å holde diskusjoner rundt bl.a. webshopper på et saklig nivå. Dette er til beste for brukerne, kundene og de aktuelle webshopper. Når man har med et firma å gjøre, gjør en best i å opptre ydmykt og seriøst. Da blir en som regel hørt, særlig hvis en ikke stiller urimelige krav en ikke har dekning for.

 

Som en klok mann har sagt det:

"Den første som bruker usaklige argumenter i en diskusjon, har tapt diskusjonen".

Dette er en meget fin leveregel, og tar seg _meget_ bra ut om man skulle få behov for hjelp fra TV2 hjelper deg, forbrukerrådet e.l.

 

Mvh. yummy, moderator.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-25 00:50, yummy skrev:

Jeg fulgte med i saken, ja. Og jeg har også fått med meg at Netconnection gikk ut med en offentlig beklagelse, og at de ikke gjentok spøken.


 

ok fint du sa det for da er det herved bekreftet at du er så langt ute på blåbærtur som overhodet mulig!!!

btw SPØK... herre, ta deg sjøl i nakken og les gjennom saken en gang til.

 

beklager men det må bare kommenteres når du sier noe så ubegripelig fjernt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...