Gå til innhold

Kan man ha annen meldingstone på k700i?

fxwz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man ha annen meldingstone enn de som ligger innpå på k700i?

Du har "lest" retningslinjene ifølge signaturen din, men du har kanskje aldri lest om søkefunksjonen? Teamet er tatt opp maaaaaaaange ganger før.

Du, jeg leste de en gang i fjor, å da har jeg lest dem, å da er det ikke rett å anklage meg for å ikke ha lest dem! Om jeg så bare leste dem uten å huske en dritt, så har jeg lest dem!

Lenke til kommentar

Du har "lest" retningslinjene ifølge signaturen din, men du har kanskje aldri lest om søkefunksjonen? Teamet er tatt opp maaaaaaaange ganger før.

Du, jeg leste de en gang i fjor, å da har jeg lest dem, å da er det ikke rett å anklage meg for å ikke ha lest dem! Om jeg så bare leste dem uten å huske en dritt, så har jeg lest dem!

jammen da er det uansett ditt problem, og ikke en unskyldning....

Søke funksjonen ville gitt svar på dette, slik at du slapp å skrive posten..

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

jammen da er det uansett ditt problem, og ikke en unskyldning....

Søke funksjonen ville gitt svar på dette, slik at du slapp å skrive posten..

Jeg ser nok ikke på det som et problem, det at jeg ikke kan rettingslinjene fra A til Å er ikke et problem! D e gådt! Men da har jeg fått svare mitt så da stenges denne tråden!

Lenke til kommentar

Posten stenges, dog ikke pga. tøbbi sitt grunnlag.

Tøbbi: Jeg har allerede stengt en av dine andre poster i dag. Vær vennlig å les retningslinjene over og over igjen til du husker dem godt nok. Om det er 1 eller 20 vet jeg ikke, men vis forståelse for at dette er et seriøst forum.

Grunnen til at posten stenges er: Som nevnt, det finnes plenty tråder om dette fra før.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...