Heatsink Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 mitt 6800gt trenger ny kjøling, jeg hadde lenge tenkt til å gå for NVsilencer me så kom Zalman vf700. jeg lurer altså på hvilke av disse to som er best, jeg har funnet noen kinesiske tester eller noe men jeg vil altså ha noen erfaringer fra "ordentlige folk". kriterier: -enklest å montere (brent meg der før og dette kortet kostet nesten 4k nytt, vil ikke ødelegge] -støy -kjølevne, også på rambrikker da de som følger med vf700 kan se noe pinglete ut men hva vet vel jeg? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sjekk ut forumet hos silentpcreview.com Mange tråder der om akkurat disse to. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg sitter nå med en NV1 Silencer forran meg på bordet. Den skal på et GF FX5700kort som skal klokkes litt etterpå. Min mening er at NV kjøleren er hakket bedre en Zalman kjøleren. Årsaken til det er enkel. Mens zalman kjøleren har en stor kobberkjøler til å spre varmen med samt en stor vifte som trekker luft over kjøleribben. så har NV kjøleren en like stor vifte som trykker lufta gjennom kjøleribben og ut av kabinettet. NVkjøleren varmer ikke opp lufta inni kabinettet og det er det som får meg til å tro at zalman ikke kjøler fult så godt. Mulig jeg tar feil men det er min mening. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 men det jeg lurer på er jo egentlig om DHES gir en så god effekt at silenceren kjøler bedre enn den digre Zalmanen? jeg har 4-5 kabinetvifter. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 tja....jeg kjøper vf700 jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå